یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در دوشنبه، ۲۶ مرداد، ۱۳۹۴ | ساعت 08:44 | کد خبر: 462 نسخه قابل پرینت

سخنران ویژه اولین همایش بین المللی دو روزه خانواده،سازمان، برند برتر

خانم دکتر ماریا ویکتوریا کاپاراس (Dr. Maria Victoria Caparas) به عنوان استادیار دانشگاه آسیا و اقیانوسیه مشغول به فعالیتهای علمی و تحقیقی خود می باشد.ایشان مسئولیت هدایت طرح های پژوهشی با محوریت خانواده و محیط کار را در دانشگاه عهده دار هستند. تحصیلات پایه ایشان در زمینه حسابداری و در مقطع کارشناسی ارشد MBA از انگلستان و دارای درجه دکترا در راستای مدیریت منابع انسانی از دانشکده کسب و کار ناوارا IESE می باشد.

 اولین همایش بین المللی دو روزه خانواده،سازمان، برند برتر

سخنران ویژه اولین همایش بین المللی دو روزه خانواده،سازمان، برند برتر

دغدغه های این شخصیت علمی در خصوص ایجاد تعادل بین خانه و محیط کار منجر به خلق ایده ای به نام مدل CFR در سازمانها بوده است تا بتوان برآن اساس میزان مسئولیت پذیری سازمانها نسبت به خانواده پرسنل اندازه گیری و تاثیر آن در تقویت رضایتمندی کارمندان و توسعه کسب و کار بررسی و راه کارهای عملیاتی  در این خصوص به سازمانها ارائه شود.

تحقیقات اخیر وی در خصوص آموزش به سازمانها در جهت ایجاد فضای امن و تقویت احساس تعلق در بین پرسنل می باشد چرا که دکتر کاپاراس معتقد است با تغییر الگوهای ارتباطی در سازمانها می توان موقعیتهای رشد و تحول را ایجاد کرد. دکتر کاپاراس در حال حاضر نماینده مرکز بین المللی کار و خانواده از اسپانیا در خصوص فرهنگ سازی و پیاده سازی مدل CFR در فیلیپین می باشد.

پروژه های این قبیل توسط ایشان مدیریت و شاخص های بدست آمده بعد از مطالعه در فضای بین الملل گزارش می شود.کتاب اخیر ایشان به نام تعادل بین زندگی و محیط کار می باشد و تحقیقات متعدد و فوق العاده ای در حوزه توانمندسازی خانواده ها در سازمانها داشته اند.

دکتر کاپاراس موفق به اخذ جایزه دوستدار خانواده در مجله Mom Magazine در سال ۲۰۰۷ در آمریکا گردیده و عضو فعال در جلسات خانواده محور سازمان ملل در سال خانواده مصادف با ۲۰۱۴ میلادی بوده است.

ایشان به عنوان یکی از سخنرانان بین المللی همایش خانواده،سازمان،برند برتر می باشند.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.