
- معرفی ششمین کنگره عناصر کمیاب ایران
- معرفی اعضای کمیته علمی کنفرانس ملی ایده های نوین در روانشناسی و علوم تربیتی
- کارگاه های آموزشی سومین کنفرانس ملی رویه های بتنی
- معرفی کنفرانس ملی بافت فرسوده شهری
- پیام رییس دوازدهمین کنگره بین المللی و هفدهمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران
- درباره کنگره دوسالانه و بین المللی سلامت درحوادث و بلایا
- آغاز فعالیت پایگاه رتبه بندی پژوهشی بانکها همزمان با هفته پژوهش
- معرفی اعضای کمیته علمی اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
- درباره اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
- درباره همایش ملی کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات
- متن مصاحبه دبیرخانه همایش شرق شناسی، فردوسی فرهنگ و ادب فارسی با دبیرعلمی همایش
- شیوه نقش آفرینی خانواده متاثر از خط مشی های حاکمیتی
- کمیته علمی هفدهمین کنگره سراسری انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران و کنفرانس سالانه پرستاری سرطان
- معرفی هفدهمین کنگره سراسری انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران و کنفرانس سالانه پرستاری سرطان
- معرفی اعضای کمیته علمی و اجرایی یازدهمین کنگره مرکز تحقیقات بهداشت باروری و ناباروری و سومین کنگره سلامت مردان
- صدور گواهی زود هنگام پذیرش مقاله و داوری سریع مقالات
- آغاز اعلام پیش از موعد نتایج داوری هفتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران
- برگزاری کارگاه آموزشی بررسی راهکارهای شکل گیری و توسعه تعاونی های چند منظوره گردشگری روستایی
- مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه منتشر شد.
- فراخوان مقاله دهمین همایش مجازی بین المللی تحولات جدید ایران و جهان
- درباره چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد در شرایط تحریم
- درباره اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
برگزاری نمایشگاه دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
نمایشگاهی مرتبط با دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی در تاریخ ۲۳ دی ۱۳۹۴ در شهر تهران برگزار می شود شرایط ثبت نام در این نمایشگاه به شرح ذیل می باشد:
مزایای این نمایشگاه:
– بوجود آمدن اعتبار جهت معرفی شما به طیف گستردهای از مخاطبین
– استقرار محصولات و خدمات جدید
– رویارویی با مخاطبین جدید و درک نیازهای آن
– افزایش آگاهی شرکت و نیازسنجی مخاطبان
– بهترین فرصت جهت تعامل و همکاری رودررو با مشتریان سازمانی
– مکانی مناسب جهت معرفی آخرین دستاوردها در زمینه توسعه خدمات و محصولات
– برقراری ارتباط با شخصیت های برجسته و علمی
– فرصتی مناسب که به عنوان شرکتی فعال در کشور با دیگر سازمانهای موفق ارتباط برقرار نمایید
– ایجاد موقعیت جهت شرکت در جلسات آموزشی
– بهترین فرصت در زمینه برند سازی و ترویج برند سازمان
منحصر به فرد بودن نمایشگاه:
به دلیل ترکیب فعالان در عرصهی بازاریابی در این نمایشگاه شما می توانید از واکنش مستقیم مخاطبان خود سود ببرید. حضور در این نمایشگاه باعث شکل گیری موقعیتی عالی برای محصولات و خدمات شما جهت براورد نیازهای رو به تغییر مشتریان می باشد که ضرورت و نیاز مبرم به این امر با توجه به در حال توسعه بودن مبحث بازاریابی کشور قابل درک است.
شرکت در این نمایشگاه برای چه شرکت ها و سازمانهای توصیه می شود:
بدیهی است که این نمایشگاه با توجه به طیف خاص مخاطبین (مدیران عامل، ارشد و میانی از وزارتخانه ها، سازمان های دولتی و عمومی، شرکت های خصوصی، سازمان های پیمانکاری و مشاوره ای، سازمان های خدمات شبکه ای و خدمات عمومی، شرکت های هولدینگ و سرمایه گذاری، سازمان های کارآفرین و کسب و کارهای کوچک، شرکتهای مشاوره و ارائه آموزش های سازمانی، دانشگاه ها و پژوهشگاه ها و شرکتهای فعال در حوزه بازاریابی)، فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی های شرکت ها و سازمان های مختلف به ویژه فعالان حوزه خدمات و محصولات ازجمله ارائه دهندگان خدمات مشاوره، آموزش و پیاده سازی سیستم های بازاریابی میباشد.
دبیرخانه کنفرانس از کلیه سازمانها، نهادها و شرکتهای فعال دعوت بعمل می آورد، با توجه به فضای در نظر گرفته شده برای نمایشگاه جانبی کنفرانس پس از انتخاب غرفهی خود با دبیرخانه تماس حاصل فرمایند.
نحوه اجاره غرفه:
۱- دریافت فرم اجاره غرفه از وب سایت کنفرانس و یا تماس با مسئول نمایشگاه کنفرانس (تلفن ۶-۸۸۵۵۶۴۹۲)
۲- واریز هزینه اجاره غرفه مطابق با متراژ و نوع غرفه مورد نظر به حساب شماره ۵۶۲۷۱۴۵۰ نزد بانک ملت بنام کوروش حمیدی
۳- تکمیل و ارسال فرم اجاره غرفه و فیش واریزی به دبیرخانه کنفرانس
۴- تکمیل و ارسال فرم تعهدنامه غرفه داران به دبیرخانه کنفرانس (فرم تعهد نامه ۱۵ روز قبل از برگزاری کنفرانس توسط دبیرخانه ارسال خواهد شد)
تسهیلات ارائه شده در نمایشگاه:
- اختصاص فضای غرفه
- غرفه بندی استاندارد: پانل اطراف، دو صندلی و یک عدد میز، نور پردازی و کتیبه سردر نام شرکت
- درج نام و مشخصات شرکت در کتاب کنفرانس
- صدور کارت حضور در کنفرانس برای ۲ نفر غرفه دار
- اعطای لوح تقدیر از سوی دبیرخانه کنفرانس
- پذیرائی رایگان از غرفه داران طی برگزاری کنفرانس
– اعلام آمادگی جهت مشارکت تنها پس از پرداخت کامل هزینه، قطعی تلقی خواهد شد.
– تصویر فرم تائید و ممهور شده ثبت نام نمایشگاه توسط دبیرخانه پس از طی مراحل مالی برای مشارکت کننده ارسال خواهد شد.
–حداقل متراژ غرفه: ۹ مترمربع
وب سایت کنفرانس :www.mktrconf.com