پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در چهارشنبه، ۴ شهریور، ۱۳۹۴ | ساعت 15:47 | کد خبر: 528 نسخه قابل پرینت

برگزاری نمایشگاه دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی

نمایشگاهی مرتبط با دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی در تاریخ ۲۳ دی ۱۳۹۴ در شهر تهران برگزار می شود شرایط ثبت نام در این نمایشگاه به شرح ذیل می باشد:

مزایای این نمایشگاه:

– بوجود آمدن اعتبار جهت معرفی شما به طیف گسترده‌ای از مخاطبین

– استقرار محصولات و خدمات جدید

– رویارویی با مخاطبین جدید و درک نیازهای آن

– افزایش آگاهی شرکت و نیازسنجی مخاطبان

– بهترین فرصت جهت تعامل و همکاری رودررو با مشتریان سازمانی

– مکانی مناسب جهت معرفی آخرین دستاوردها در زمینه توسعه خدمات و محصولات

– برقراری ارتباط با شخصیت ‌های برجسته و علمی

– فرصتی مناسب که به عنوان شرکتی فعال در کشور با دیگر سازمانهای موفق ارتباط برقرار نمایید

– ایجاد موقعیت جهت شرکت در جلسات آموزشی

– بهترین فرصت در زمینه برند سازی و ترویج برند سازمان

نمایشگاه دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی

برگزاری نمایشگاه دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی

منحصر به فرد بودن نمایشگاه:

به دلیل ترکیب فعالان در عرصه‌ی بازاریابی در این نمایشگاه شما می توانید از واکنش مستقیم مخاطبان خود سود ببرید. حضور در این نمایشگاه باعث شکل گیری موقعیتی عالی برای محصولات و خدمات شما جهت براورد نیازهای رو به تغییر مشتریان می باشد که ضرورت و نیاز مبرم به این امر با توجه به در حال توسعه بودن مبحث بازاریابی کشور قابل درک است.

 شرکت در این نمایشگاه برای چه شرکت ها و سازمانهای توصیه می شود:

بدیهی است که این نمایشگاه با توجه به طیف خاص مخاطبین (مدیران عامل، ارشد و میانی از وزارتخانه ها، سازمان های دولتی و عمومی، شرکت های خصوصی، سازمان های پیمانکاری و مشاوره ای، سازمان های خدمات شبکه ای و خدمات عمومی، شرکت های هولدینگ و سرمایه گذاری، سازمان های کارآفرین و کسب و کارهای کوچک، شرکت‌های مشاوره و ارائه آموزش های سازمانی، دانشگاه ها و پژوهشگاه ها و شرکت‌های فعال در حوزه بازاریابی)، فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی های شرکت ها و سازمان های مختلف به ویژه فعالان حوزه خدمات و محصولات ازجمله ارائه دهندگان خدمات مشاوره، آموزش و پیاده سازی سیستم های بازاریابی میباشد.

دبیرخانه کنفرانس از کلیه سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های فعال دعوت بعمل می آورد، با توجه به فضای در نظر گرفته شده برای نمایشگاه جانبی کنفرانس پس از انتخاب غرفه‌ی خود با دبیرخانه‌ تماس حاصل فرمایند.

نحوه اجاره غرفه:

۱- دریافت فرم اجاره غرفه از وب سایت کنفرانس و یا تماس با مسئول نمایشگاه کنفرانس (تلفن ۶-۸۸۵۵۶۴۹۲)

۲- واریز هزینه اجاره غرفه مطابق با متراژ و نوع غرفه مورد نظر به حساب شماره ۵۶۲۷۱۴۵۰ نزد بانک ملت بنام کوروش حمیدی

۳- تکمیل و ارسال فرم اجاره غرفه و فیش واریزی به دبیرخانه کنفرانس

۴- تکمیل و ارسال فرم تعهدنامه غرفه داران به دبیرخانه کنفرانس (فرم تعهد نامه ۱۵ روز قبل از برگزاری کنفرانس توسط دبیرخانه ارسال خواهد شد)

تسهیلات ارائه شده در نمایشگاه:

  1. اختصاص فضای غرفه
  2. غرفه بندی استاندارد: پانل اطراف، دو صندلی و ‌یک عدد میز، ‌نور پردازی و کتیبه سردر نام شرکت
  3. درج نام و مشخصات شرکت در کتاب کنفرانس
  4. صدور کارت حضور در کنفرانس برای ۲ نفر غرفه دار
  5. اعطای لوح تقدیر از سوی دبیرخانه کنفرانس
  6. پذیرائی رایگان از غرفه داران طی برگزاری کنفرانس

– اعلام آمادگی جهت مشارکت تنها پس از پرداخت کامل هزینه، قطعی تلقی خواهد شد.

– تصویر فرم تائید و ممهور شده ثبت نام نمایشگاه توسط دبیرخانه پس از طی مراحل مالی برای مشارکت کننده ارسال خواهد شد.

حداقل متراژ غرفه: ۹ مترمربع

وب سایت کنفرانس :www.mktrconf.com

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.