شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در چهارشنبه، ۶ مرداد، ۱۳۹۵ | ساعت 10:28 | کد خبر: 2913 نسخه قابل پرینت

نمایشگاه و غرفه های اولین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مهندسی عمران(مهندسی سازه و مدیریت ساخت)

سال ۱۳۹۵ توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است.صنعت نمایشگاه یکی از حوزه ­هایی است که به واقع می توان آن را مصداق بارز اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی دانست.

نمایشگاه کنفرانس و غرفه هانمایشگاه کنفرانس و غرفه ها

نمایشگاه کنفرانس و غرفه ها

مولفه­ های اقتصاد مقاومتی عبارتند از: درونزا بودن (یعنی استفاده از ظرفیت های داخلی کشور)، برونگرا بودن (یعنی دارای قدرت مواجهه با اقتصادهای جهانی)، مردم بنیان بودن (یعنی متکی نبودن به دولت و برگرفته از اقتصاد مردمی وسرمایه بخش خصوصی)، دانش­ محور و دانش­ بنیان بودن، بهره مند بودن از تجربه ها و مهارت­های صاحبان صنعت و کشاورزان، تولید­­کنندگان و دیگر فعالان اقتصادی و عدالت ­محور بودن ( به معنای توجه به عدالت اقتصادی و عدالت اجتماعی و عدم توجه صرف به شاخصه ­های اقتصاد سرمایه ­داری.

همان گونه که ارزیابی این شاخص­ها نشان می دهد، صنعت نمایشگاه تمامی این ویژگی­ها را داراست و می تواند مصداق بارزی برای تحقق عملی این شعار در دو حوزه اقدام و عمل باشد.

بنابراین توجه به موضوع نمایشگاهها و از بین بردن نگرش­ها و تفکرهای اشتباه در خصوص این صنعت می تواند بخشی از این دغدغه را مرتفع سازد. اگر نمایشگاههای تخصصی با حمایت بخش خصوصی و دولت، با قدرت هر چه بیشتر برگزار شود، تحقق و تجلی اقتصاد مقاومتی با سهولت بیشتری صورت می­گیرد که خود گامی بزرگ در مسیر پیش رو خواهد بود.

از این رو دانشگاه صنعتی شریف با بیش از نیم قرن سابقه ی درخشان در عرصه ­های علمی و صنعتی کشور­، در کنار اولین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مهندسی سازه و مدیریت ساخت، اقدام به برگزاری نمایشگاه تخصصی با این محوریت می­نماید. لذا تمامی فعالان این حوزه اعم از تولید کنندگان عرصه ساخت و ساز، شرکت های اجرایی و مهندسین مشاور می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند و به ارائه خدمات، دستاوردها و محصولات خود بپردازند.

هزینه و شرایط شرکت در نمایشگاه

هزینه غرفه در سالن سرپوشیده به ازای هر متر مربع ۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال خواهد بود.
مالیات بر ارزش افزوده به میزان ۹% مبلغ کل به هزینه ی اجاره غرفه اضافه می شود.
حق انتخاب مکان غرفه براساس اولویت ثبت نام خواهد بود. لذا متقاضیانی که سریعتر نسبت به ثبت نام و پرداخت هزینه مشارکت خود اقدام نمایند، در خصوص انتخاب مکان غرفه بر سایرین تقدم خواهند داشت.
کل هزینه ی اجاره ی غرفه، باید نهایتا ۴۸ ساعت پس از رزرو غرفه پرداخت شود در غیر این صورت سیستم به صورت خودکار رزرو را لغو و غرفه را در اختیار سایرین قرار خواهد داد.
شرکت کنندگان می توانند از ساعت ۱۳ روز ۳۰ شهریور ماه نسبت به غرفه آرایی اقدام کنند.
غرفه داران موظفند پس از پایان نمایشگاه در روز دوم مهر ماه تا ساعت ۲۱ نسبت به جمع آوری غرفه اقدام کنند.
در صورت انصراف از حضور در نمایشگاه، تا یکماه قبل از برگزاری نمایشگاه، پس از اعلام کتبی شرکت کننده و تأیید برگزار کننده، مالیات افزوده شده از وجه پرداختی کسر و مابقی آن به متقاضی مسترد خواهد شد. در صورت انصراف متقاضی کمتر از یک ماه قبل از برگزاری نمایشگاه هیچ وجهی به شرکت کننده مسترد نمی شود.
دریافت وجه نقد از مشارکت کنندگان توسط برگزار کننده به هیچ وجه امکان پذیر نیست. لذا لازم است شرکت کنندگان محترم، کلیه ی هزینه های مربوط به نمایشگاه را به حساب دانشگاه صنعتی شریف واریز و مستندات آن را به دبیرخانه کنفرانس/ ستاد اجرایی نمایشگاه تحویل نمایند.

برای شرکت در نمایشگاه از طریق سامانه زیر ثبت نام کنید

                                      ۱۱۱

 

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.