پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در چهارشنبه، ۷ مرداد، ۱۳۹۴ | ساعت 11:34 | کد خبر: 247 نسخه قابل پرینت

پیام دبیر پنجمین همایش ملی کاربردهای شیمی در فناوری های نوین

سعادت و رفاه یک جامعه در صورتی قابل تحقق است که برنامه های توسعه و پیشرفت با جامع نگری،تمامی عرصه های اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی و آموزشی را مدنظر قرار دهند. پژوهش و جهاد علمی به معنای کامل آن، کلید واژه نیل به این امر مهم است.

پنجمین همایش ملی کاربردهای شیمی در فناوری های نوین

پیام دبیر پنجمین همایش ملی کاربردهای شیمی در فناوری های نوین

کشور بزرگ و عزیزمان ایران با برخورداری از سرمایه بزرگ انسانی و منابع خدادادی منحصر به فرد از سالها قبل گامهای استواری را در راه توسعه علمی برداشته است. تبادلات علمی نظیر برگزاری همایش های ملی و بین المللی یکی از ابزارهای مهم این عرصه است.
سیمنارهای علمی با برقراری ارتباط میان پژوهشگران و جامعه امکان بهره برداری از این تلاش های علمی را میسر و می توانند این اطمینان را به وجود آورند که این توسعه همه جانبه و چند وجهی خواهد بود.موسسه آموزش عالی جامی با برگزاری موفق چهار دوره همایش ملی کاربردهای شیمی در فناوریهای نوین برای آنکه سهم خود را در این تلاش عظیم ملی ادا کند با استعانت از خدای متعال و با همکاری پژوهشگران، اساتید محترم دانشگاه ها، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و صنعتگران اقدام به برگزاری پنجمین دوره همایش ملی کاربردهای شیمی در فناوری های نوین در تاریخ ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ نموده است. این همایش فرصتی برای ارایه مقالات در زمینه های وسیعی از علوم پایه، مهندسی ، و پزشکی که در ارتباط با شیمی و کاربردهای آن هستند،می باشد.
اینجانب این فرصت را مغتنم شمرده ضمن تشکر از پژوهشگرانی که در دوره های قبل این همایش با حضور خود سبب ارتقای آن شده اند، با دعوت از تمامی اساتید محترم دانشگاهها و سازمان های پژوهشی، صنعتگران گرامی و دانشجویان عزیز تحصیلات تکمیلی برای حضور در شهر زیبا و تاریخی اصفهان خواهشمند است با ارسال مقالات علمی خود ما را در برگزاری این همایش یاری دهند.

 

به امید دیدار

سید فوادآقامیری

دبیر همایش

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.