یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در سه شنبه، ۵ آبان، ۱۳۹۴ | ساعت 14:24 | کد خبر: 1008 نسخه قابل پرینت

پیام رئیس پژوهشکده تعلیم و تربیت استان خوزستان در خصوص برگزاری همایش ملی کتابخانه های عمومی عوامل و موانع جذب و توسعه مخاطب

پیام اعضای کمیته علمی همایش (جناب آقای دکتر عبادی)

سلامی به کوی مهربانی

اندیشمندان، مسئولان، پژوهشگران و کارشناسان باید بدانیم تولید دانش در افق ۱۴۰۴ نیازمند نگاهی مهربان و دانا به پژوهش می باشد و نباید آن را در تنگنای نامهربانی ها ودیده نشدن ها قرار داد. جایگاه بسیار مهم پژوهش را در تولید فرایند علم و تولید هر اندیشه و پدیده ی نویی باید مجدداً باز تعریف کنیم.

بگذارید معنای واقعی پژوهش با پژوهشگران، قوام یافته تر گردد. دلتنگی های پژوهش از نوع روایت نشده ها نیست بلکه از جنس به زبان نیاورده ها و ناگفته هاست.خدا را بسیار شاکریم که بستری فراهم شده تا دانشگاهیان، پژوهشگران، فرهنگیان و کتابداران گردهم آیند تا از آخرین یافته های پژوهشی در حوزه ی کتابخانه های عمومی و عوامل و موانع جذب و توسعه مخاطب آگاهی یابند.

در سوره غاشیه آیه ۱۷ قرآن کریم آمده است که خداوند انسان را به تفکر، تدبر و مشاهده در پدیده های هستی و جهان آفرینش دعوت می نماید و بر تحقیق و کنجکاوی تأکید فراوان دارد.

بیایید واژه ی پژوهش را از محدوده ی نوشتارها و شعارها با شرکت فعال در این همایش خارج نموده و آن را به جغرافیای زندگی انسان ها و جغرافیای کتاب بیاوریم. بیایید به صدای دلتنگی کتابخوان ها از زبان پژوهشگران گوش دهیم و با شرکت فعال (ارائه مقاله – شرکت در کارگاه های علمی و حضور کیفی در همایش) فرهنگ کتاب خوانی را در عرصه های زندگی زنده نگه داریم.

موفق باشید.

غلامحسین عبادی

عضو هیات علمی و رئیس پژوهشکده تعلیم و تربیت استان خوزستان

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.