شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در دوشنبه، ۲۰ مهر، ۱۳۹۴ | ساعت 22:43 | کد خبر: 884 نسخه قابل پرینت

سخنان دبیر اجرایی کنفرانس دومین کنفرانس ملی مکانیک خاک و مهندسی پی

تقریباً تمامی سازه‌های عمرانی اعم از ساختمانها و آسمان خراش‌ها، سدهای بزرگ، جرثقیل های غول پیکر، اسکله‌ها، سکوهای نفتی ، پایۀ پل‌های مختلف در ارتباط مستقیم با زمینی هستند که بر روی آن قرار می‌گیرد و بار کلیۀ این سازه‌ها توسط سیستم‌های مختلف پی و فونداسیون به زمین، منتقل می گردد. بنابراین شناخت دقیق فونداسیون‌ها و زمین یا به عبارتی خاک بستر، جنبه‌های حائز اهمیتی در مهندسی عمران می‌باشند. چنین شناختی با علم مهندسی ژئوتکنیک قابل دستیابی است.

دکتر محمدنژاد  دبیر اجرایی کنفرانس

دکتر محمدنژاد
دبیر اجرایی کنفرانس

دومین کنفرانس ملی مکانیک خاک و مهندسی پی فرصت خوبی فراهم خواهد ساخت تا اساتید دانشگاهی پیشرو، محققان، پژوهشگران، کارشناسان، دانشجویان و مهندسان علوم مرتبط با خاک و پی، در یک اجتماع علمی صمیمی، بتوانند تجارب، یافته های نوین و نتایج تحقیقات خود را ارائه و با جامعه علمی کشور به اشتراک بگذارند.  بحث، تبادل دانش فنی به روز و انتقال تجربیات، بیان چالش ها و ارئه راهکارها و کاربردی نمودن نتایج تحقیقات در زمینه های مختلف خاک و پی اولویت اول این رویداد مهم علمی کشور است.

دانشگاه صنعتی قم مفتخر است با همکاری هیات امنای برگزار کننده همایش ها و رویدادهای مهندسی ژئوتکنیک ایران، دومین کنفرانس ملی مکانیک خاک و مهندسی پی را در شهر مقدس قم برگزار نماید. ارائه آخرین دست آوردها در زمینه مهندسی ژئوتکنیک، رفع نیازهای  علمی و تخصصی کشور، توجه به شاخص های توسعه پایدار و بررسی و رفع مسائل محیط زیست، انتظاری است که این کنفرانس ملی جهت برآورده شدن آن تلاش خواهد کرد. لذا از کلیه اساتید، صاحب نظران، محققین و کارشناسان مرتبط دعوت می گردد که با ارائه آخرین نتایج تحقیقات خود، موجب غنای هر چه بیشتر این کنفرانس گردند.

امیدوارم به حول و قوه الهی و با عنایات خاصه امام زمان (عج) و الطاف کریمه اهل بیت (س) بتوانیم میزبان خوبی برای شما عزیزان شرکت کننده باشیم و با مشارکت شما خوبان گام کوچکی در جهت اعتلای علمی کشور عزیزمان ایران برداریم.

 

با آرزوی بهترینها

دکتر محمدنژاد

دبیر اجرایی کنفرانس

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.