پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در دوشنبه، ۱۸ آبان، ۱۳۹۴ | ساعت 20:24 | کد خبر: 1138 نسخه قابل پرینت

پیام دبیر اجرایی پنجمین کنفرانس منطقه‌ای تغییر اقلیم

طی پیامی دکتر سحر تاجبخش دبیر اجرایی پنجمین کنفرانس منطقه‌ای تغییراقلیم و رئیس مرکز آموزش منطقه‌ای سازمان هواشناسی جهانی در تهران گفت:

«با عنایت پروردگار مهربان، سازمان هواشناسی کشور با همکاری سایر سازمان‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای علمی ملی و بین‌المللی در سال جاری افتخار میزبانی اساتید، صاحب­نظران، اندیشمندان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان سراسر کشور و منطقه در پنجمین کنفرانس منطقه‌ای تغییر اقلیم را دارد.

دکتر سحر تاجبخش

دکتر سحر تاجبخش

بدون شک ارائه ایده‌های خلاقانه و نتایج ارزشمند پژوهش‌ها در حیطه‌های مختلف از جمله شناخت و آثار تغییر اقلیم، پیش‌بینی و پیش آگاهی تغییرات اقلیمی، معرفی فناوری‌های نوین در این زمینه و همچنین ظرفیت‌سازی برای سازگاری با تغییر اقلیم، برگزارکنندگان را در به انجام رساندن پربارتر کنفرانس یاری خواهد نمود.

امید است در فرصت مغتنم پدید آمده در این نشست علمی، با انتقال مفاهیم جدید در عرصه‌های مطرح بین‌المللی در این زمینه از جمله چهارچوب جهانی خدمات اقلیمی، شرایطی مطلوب در نظام هوشمند کشور، در سایه تعامل بالنده مشارکت‌کنندگان محترم فراهم گردد.

از هم‌اکنون آماده‌ایم تا در ادامه برگزاری افتخارآمیز کنفرانس‌های پیشین منطقه‌ای تغییر اقلیم، نظرات همکاران محترم را برای برگزاری هرچه پربارتر و باشکوه‌تر این گرد هم‌آیی علمی به گوش جان بشنویم و بر دیده منت نهیم.»
لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.