پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در پنج شنبه، ۱۸ تیر، ۱۳۹۴ | ساعت 13:49 | کد خبر: 90 نسخه قابل پرینت

پیام معاون تحقیقات و فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به کنفرانس مهندسی ارزش

به نام خالق اندیشه ها

ضمن عرض سلام به کلیه پژوهشگران، صاحب نظران و کارشناسان از شهرهای مختلف کشور. بسیار خوشحالم که امسال شاهد برگزاری دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه خواهیم بود. همانطور که می دانیم تکنیک های مهندسی ارزش و مدیریت هزینه تاکنون موجب صرفه جویی های قابل توجهی  در پروژه های ملی کشورمان شده، اما بدون شک راه ها و فرصت های زیادی در پیش است.

دکتر محمود صفارزاده

دکتر محمود صفارزاده

تجارب اجرای مهندسی ارزش در پروژه های زیرساختی حمل و نقل موجب گردیده که وزارت راه و شهرسازی اثر این تکنیک مدیریتی را در کاهش هزینه و افزایش کارکرد و کیفیت پروژه ها به شکل محسوسی مشاهده نماید. در واقع، این وزارتخانه تاکنون در بیش از ۵۰ پروژه ملی تکنیک مهندسی ارزش و مدیریت هزینه را پیاده نموده و به منظور جاری سازی این تکنیک در کلیه بخش های ستاد و صف وزارتخانه، سندی را تحت عنوان سند راهبردی مهندسی ارزش تدوین و به کلیه بخش های وزارتخانه ابلاغ کرده است.

امید دارم این کنفرانس بتواند ضمن انعکاس تجارب ایجاد شده در بخش های مختلف وزارت راه و شهرسازی به علاقمندان این حوزه، فرصت ارزیابی چالش های بکارگیری تکنیک مهندسی ارزش را بر اساس تجارب دهه گذشته فراهم نماید. اینجانب نیز با علاقه، محصولات علمی و مباحث کنفرانس بین المللی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه را رصد خواهم کرد.
محمود صفارزاده

معاون تحقیقات و فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.