یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در دوشنبه، ۲۰ مهر، ۱۳۹۴ | ساعت 22:28 | کد خبر: 867 نسخه قابل پرینت

پیام دبیر دومین کنفرانس ملی مکانیک خاک و مهندسی پی

پیام دکتر مسعود عامل سخی دبیر دومین کنفرانس ملی مکانیک خاک و مهندسی پی: مکانیک خاک و مهندسی پی یکی از مهم ترین شاخه ­های مهندسی عمران است که وجود متخصصین و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مقاطع مختلف، نیاز به هم ­اندیشی مستمر در این حوزه را الزامی می­ نماید.

پیام دبیر دومین کنفرانس ملی مکانیک خاک و مهندسی پی

پیام دبیر دومین کنفرانس ملی مکانیک خاک و مهندسی پی

بر این اساس هیات امنای برگزار کننده همایش ها و رویدادهای مهندسی ژئوتکنیک ایران، برگزاری کنفرانس های ملی و بین ­المللی تخصصی ژئوتکنیک را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

بر این اساس دومین کنفرانس ملی مکانیک خاک و مهندسی پی ایران به خواست خداوند متعال و تلاش و مساعدت اساتید، دانشجویان و تمامی فعالان عرصه ژئوتکنیک ایران زمین، در مهرماه ۱۳۹۴ به میزبانی دانشگاه صنعتی قم برگزار خواهد شد.

تمامی اعضای این دانشگاه، مهر و ماه مهر را ترجمان احساس نیک خود در استقبال و میزبانی از میهمانان دانشمند و فرهیخته می­داند و خدا را بر این لطف، شاکر است و بی­ صبرانه در آرزوی دیدار اعضای محترم هیات علمی، دانشجویان، صنعتگران و متخصصین حوزه ژئوتکنیک است.

امید است با یاری حق تعالی و مشارکت تمامی عزیزان، محفلی آراسته به آخرین دستاوردهای مکانیک خاک و مهندسی پی ایران را در شهر مقدس قم، شاهد باشیم.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.