یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در دوشنبه، ۲۰ مهر، ۱۳۹۴ | ساعت 22:24 | کد خبر: 864 نسخه قابل پرینت

سخنان دبیر دومین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی زلزله و سازه

دکتر رضا کامیاب مقدس دبیر کنفرانس طی سخنانی گفت:پیشرفت چشمگیر جهانی و ملی در زمینه های مختلف علمی خصوصا مهندسی عمران آنچنان به روز و سریع است که برگزاری کنفرانس ها و کنگره های تخصصی در گرایش های مختلف مهندسی عمران، جهت تبادل آخرین یافته های علمی را اجتناب ناپذیر می نماید.

دکتر رضا کامیاب مقدس دبیر کنفرانس

دکتر رضا کامیاب مقدس دبیر کنفرانس

در همین راستا پژوهشکده زلزله و سوانح طبیعی جهاددانشگاهی با برگزاری کنفرانس های سالیانه بین المللی و ملی در زمینه سازه و زلزله که با استقبال بی نظیر محققان، اساتید و پژوهشگران روبه رو شده است سعی دارد رخدادی ماندگار در راه انتشار آخرین یافته های علمی و ایجاد ارتباط بین دانشگاهها و مراکز تخصصی رقم زند، برگزاری موفق پنج دوره کنفرانس قبلی دلیلی بر این مدعا می باشد.

جهت نیل به این هدف ارزشمند و استمرار این حرکت بزرگ علمی، این پژوهشکده اقدام به برگزاری ششمین کنفرانس زلزله و سازه به صورت بین المللی در مهرماه ۱۳۹۴ نموده که امید است شاهد حضور گسترده محققین، اندیشمندان، اساتید، دانشجویان و صاحبنظران در زمینه مهندسی سازه و زلزله باشیم.

فعالیت‌های همایش شامل بخش‌های ارائه مقالات علمی پژوهشی، پوستر، طرح‌ها و دستاوردهای صنعتی، کارگاه‌های آموزشی و تشکیل میزگردهایی در ارتباط با مسائل زلزله و سازه در ایران است. از اینرو از کلیه علاقه‌مندان و صاحبنظران دعوت می‌شود با ارسال یافته‌های اصیل علمی، پژوهشی و دستاوردهای صنعتی خود در برگزاری هر چه بهتر همایش مشارکت فعال داشته باشند.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.