یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در شنبه، ۱۸ مهر، ۱۳۹۴ | ساعت 10:10 | کد خبر: 836 نسخه قابل پرینت

پیام دکتر احمد به پژوه دبیر علمی همایش ملی روانشناسی و مدیریت آسیب های اجتماعی

دکتر احمد به پژوه استاد روان‌شناسی دانشگاه تهران و دبیرعلمی همایش ملی روانشناسی و مدیریت آسیب های اجتماعی طی سخنانی گفت:

“با شکر و سپاس بی‌‏منتها و حمد و ثنای بی‏‌پایان به درگاه حضرت حق که انسان را به زیباترین صورت آفریده است و با سلام و درود به محضر پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و ائمه معصومین صلوات‏‌الله علیهم اجمعین و تقدیم بهترین سلام‏ها و درودها به ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی ایران و نیز با تقدیم گرم‌ترین سلام‌ها و درودها به یکایک استادان، پژوهشگران، دانشجویان و فرهیختگان.

پیام  دکتر احمد به پژوه دبیر علمی همایش ملی روانشناسی و مدیریت آسیب های اجتماعی

پیام دکتر احمد به پژوه دبیر علمی همایش ملی روانشناسی و مدیریت آسیب های اجتماعی

در چشم‏‌انداز کنونی، در حوزه علوم انسانی، به ویژه روان‌شناسی و جامعه‌شناسی، وقایع فراوانی رخ داده، پژوهش‏‌های بی‏‌شماری صورت گرفته‏، اندیشه‏‌های نوینی متبلور گشته، روش‏‌های جدیدی ارائه گردیده و افق‏‌های روشن‏‌تری آشکار شده‏ است. تمامی این شناخت‏‌ها، تحولات و پیشرفت‏‌های روزافزون، به ما کمک می‏کند تا به کمیت و کیفیت زندگی شهروندان کشور عزیزمان غنای بیشتری ببخشیم و به آنان خدمات اجتماعی و رفاهی بهتری ارائه دهیم و به انسان‌ها نگاه دوستانه‏‌تر، مثبت‌تر و ژرف‏‌تری داشته ‏باشیم. بدون تردید در هزارۀ سوم میلادی شهروندان ایرانِ اسلامی حق دارند از رفاه شایسته‌ای و خدمات آموزشی و اجتماعی مناسبی بهره‏مند شوند تا به بالاترین میزان رشد و توسعۀ همه جانبه نایل گردند.

از این رو، بسیار خرسندیم که در نظر است با همت و تلاش چندین سازمان و انجمن علمی، همایش ملی روان‌شناسی و مدیریت آسیب‌های اجتماعی در تاریخ نوزدهم و بیستم اسفند ۱۳۹۴ در محل دانشگاه آزاد اسلامی، واحد چابهار برگزار شود و به بررسی و واکاوی مسائل و مشکلات، شناسایی علت‌ها و موانع، راهکار‏ها و راهبردهای اجرایی از منظر فردی، خانوادگی، آموزشگاهی و اجتماعی بپردازد.

بنابراین از یکایک استادان، پژوهشگران، دانشجویان و فرهیختگان عزیز و ارجمند، صمیمانه دعوت به عمل می‌آید با ارائه مقاله‌های تحلیلی و پژوهشی خود به این همایش، مشارکتی فعال و پویا داشته باشند تا بتوان با همفکری و همدلی میان دولت و ملت به رشد و توسعۀ لازم و برقراری ارتباط نزدیک میان شهروندان، خانواده‌ها، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها و مسئولان کشور نایل شویم. در این راستا در نظر است به منظور بسترسازی مناسب در تمام ابعاد اجتماعی و فرهنگی، زمینۀ مشارکت تمام سازمان‌ها و مؤسسه‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد برای حضور هر چه بیشتر در این همایش فراهم شود.

ما با برگزاری این همایش در نظر داریم به مسئولان و کارشناسان قوای مجریه، مقننه و قضاییه بگوییم که شهرونداناین جامعه حق دارند از فرصت‌های برابر بهره‌مند شوند و نیز حق دارند از کمیت و کیفیت زندگی لازم و خدمات و امکانات مناسب استفاده کنند. از این رو، ما وظیفه داریم زمینۀ رشد و تعالی یکایک شهروندان را در تمام نقاط شهری، روستایی و عشایری فراهم سازیم و در رفع موانع بکوشیم. هدف دیگر همایش ایجاد حساسیت نسبت به حقوق و نیازهای افراد با نیازهای ویژه و خانواده‌های آنان است. همچنین آشناسازی دست اندرکاران جامعه نسبت به منابع طبیعی، منابع انسانی و توانمندی‌های افراد جامعه، هدف دیگر همایش را تشکیل می‌دهد که بدون تردید تحقق این هدف‌ها؛ همکاری، هماهنگی، همفکری و همدلی تمام نهادها و سازمان‌های مربوط را می‌طلبد.

امید است این همایش با لطف و عنایت خداوند سبحان و مشارکت و حمایت‌های صمیمانۀ شما بتواند به هدف‌های مورد نظر دست یابد و موجب پدیدآیی یک جریان هم اندیشی ارزشمند بین استادان، کارشناسان، کارگزاران و اندیشمندان برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان جامعه در سراسر ایران اسلامی شود.

در پایان وظیفۀ خود می‌دانم از تمامی سازمان‌ها و کلیه کسانی که در حُسن برگزاری این همایش ما را یاری می‌کنند، پیشاپیش صمیمانه تقدیر و تشکر کنم و سلامت، بهروزی و توفیقات روزافزون همۀ آنان را از خداوند منان درخواست نمایم.”

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.