یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در شنبه، ۱۸ مهر، ۱۳۹۴ | ساعت 10:05 | کد خبر: 832 نسخه قابل پرینت

پیام دکتر یار احمد زهی به مناسبت برگزاری همایش ملی روانشناسی و مدیریت آسیب های اجتماعی

پیام دکتر محمد حسن یار احمد زهی رئیس دانشگاه آزاد واحد چابهار به مناسبت برگزاری همایش ملی روانشناسی و مدیریت آسیب های اجتماعی:

“آسیب‌های اجتماعی به عنوان اعمالی که هنجارهای جامعه را مورد تعرض قرار می دهد و نظام اجتماعی را تهدید می کنند در هر جامعه ای حائز اهمیت جدی هستند و به هر نوع عمل فردی یا جمعی اطلاق می گردد که در چارچوب اصول اخلاقی و قواعد عام عمل جمعی یا غیررسمی جامعه محل فعالیت کنش‌گران قرار نمی‌گیرد و در نتیجه با منع قانونی و یا قبح اخلاقی و اجتماعی روبه رو می گردد.

 دکتر محمد حسن یار احمد زهی رئیس دانشگاه آزاد واحد چابهار

دکتر محمد حسن یار احمد زهی رئیس دانشگاه آزاد واحد چابهار

از این جهت با توجه به اهمیت آسیب های اجتماعی در رشد و تعالی جامعه و کشور عزیزمان بر آن برامدیم تا با همکاری و همدلی سازمان منطقه آزاد چابهار  و بر اساس رسالت علمی و حرفه ای و اجتماعی دانشگاه  همایش ملی روانشناسی و مدیریت آسیب های اجتماعی را با هدف مدیریت آسیب های اجتماعی با رویکرد های نوین در اسفند ۱۳۹۴ بر گزار نماییم.

در این همایش با حمایت قطب های علمی و انجمن های مطرح کشوری سعی در برداشتن گامی مثبت در جهت آسیب های اجتماعی را داریم و یافته های علمی به روز  در این زمینه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
با کمال افتخار از کلیه محققین دعوت می‌شود که با مشارکت خود در این رویداد زمینه را برای ارتقاء هر چه بیشتر دانش علمی این مرز و بوم فراهم آورند.”

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.