یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در چهارشنبه، ۸ مهر، ۱۳۹۴ | ساعت 20:32 | کد خبر: 780 نسخه قابل پرینت

سخنران های مدعو پنجمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری

پروفسور محمود گلابچی
پروفسور محمود گلابچی دوره های لیسانس و فوق لیسانس مهندسی راه و ساختمان را در سالهای ۱۳۵۹ و ۱۳۶۲ با رتبه اول در دانشکده فنی دانشگاه تهران به پایان رساند و دکتری راه و ساختمان و فوق دکتری سیستم‌های ساختمانی (سازه در معماری) خود را در سال ۱۳۷۵ از کشور انگلستان دریافت نمود. وی دروس متعددی را در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری معماری و مهندسی ساختمان در دانشگاه‎های ایران و انگلستان تدریس نموده است.

وی در حال حاضر استاد تمام پایه ۳۷ دانشکده معماری دانشگاه تهران، دارای کرسی یونسکو در معماری، چهره ماندگار جمهوری اسلامی ایران در مهندسی راه و ساختمان و معماری عضو شورای تدوین مقررات ملی ساختمان ، دارای کرسی یونسکو در معماری  UNESCO Chair holder in Architecture ، رئیس شورای فناوری های نوین ساختمانی، عضو هیات امنای انجمن مفاخر معماری ایران، تاسیس کننده و سرپرست رشته‌های کارشناسی ارشد تکنولوژی معماری و مدیریت پروژه و ساخت، عضو شورای قطب علمی فناوری معماری، مشاور عالی آستان قدس رضوی در معماری و مهندسی ساختمان، عضو سازمان ها و مجامع بین‌المللی متعدد در زمینه معماری و مهندسی ساختمان و سر دبیر مجله بین ‏المللی Journal of Architectural Technology International می‏باشد.

وی بیش از ۳۵ جلد کتاب در زمینه سازه در معماری، سیستم‎های ساختمانی و مدیریت پروژه تالیف و منتشر نموده است که ۱۴ عنوان آن تا کنون به ‏عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و کتب برگزیده دانشگاهی انتخاب شده است. جمع نسخه‏های چاپ و منتشر شده کتب فوق ‏الذکر تا کنون بالغ بر ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ جلد گردیده است.

پروفسور محمود گلابچی مجری طرح های پژوهشی متعددی بوده است و تا کنون بالغ بر ۱۴۰ مقاله به زبان‌های انگلیسی و فارسی در نشریات علمی- پژوهشی (ISI) و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی ارائه نموده است.

سخنران های مدعو

سخنران های مدعو

*
دکتر محسن وفامهر
دارای مدارک دکترای تخصصی معماری با گرایش تکنولوژی از دانشگاه ‌علم‌ و ‌صنعت‌ ایران‌، کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری از همان دانشگاه و کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه شهید رجایی تهران می‌باشند.ایشان عضو هیأت علمی دانشکده معماری و شهر‌سازی دانشگاه ‌علم‌ و ‌صنعت، عضو کارگروه معماری در شورای برنامه ریزی آموزش عالی و شورای تحول علوم انسانی از شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو هسته اصلی قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران و دارای ۹۳ لوح تقدیر از مقامات مختلف کشوری هستند. ایشان بیش از۱۴۰ عنوان مقاله علمی در زمینه های مهندسی عمران و معماری را انتشار و کتب متعددی در این زمینه را تالیف و ترجمه نموده‌اند.
*
دکتر مهدی وظیفه‌دوست
استاد دانشگاه دورتموند
مسوول برنامه Erasmus دانشکده شهرسازی و برنامه‌ریزی شهری دانشگاه دوتموند
*
دکتر کمال میرطلایی
دارای مدارک کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه لیدز انگلستان می‌باشند. ایشان تا سال ۱۳۷۹ عضو هیأت علمی دانشکده‌ی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان بودند و پس از عزیمت به آمریکا در دانشگاه ایالتی آریزونا به عنوان محقق و استاد مدعو دعوت به همکاری شده و از سال ۱۳۸۰ تا کنون مدیریت پروژه و طراحی پل در اداره حمل و نقل آریزونا را بر عهده داشته اند. . ایشان همچنین دارای مقالات علمی متعددی در مجلات معتبر دنیا می‌باشند.
*
مهندس فرشاد مهدی زاده
دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه خوراسگان اصفهان بوده و کارشناسی ارشد دوم در معماری پیشرفته‌ را از دانشگاه کاتالونیا، بارسلونا اخذ نموده. او کار حرفه ای خود را از دفتر معمارى حرکت سیال در تهران آغاز و در ادامه با دفتر معماری لب (Lab Architecture Studio) در ملبورن استرالیا کار کرده .ایشان فعالیت علمی خود را از سال ۲۰۰۷ شروع و به عنوان مدرس دانشگاهی مهمان و از طریق کارگاهای بین المللی و همکاری با معماران، مدرسان و موسسات معماری سراسر جهان ادامه داده اند. از جمله فعالیتها و همکاریهاى علمى او تدریس در کارگاه تخصصی بین المللى سازه هاى معلق در کشور کاستاریکا و کارگاه تخصصی بین المللى میادین پویا در کشور رومانى می‌باشد. فرشاد مهدی زاده در حال حاضر در دانشکده معماری دانشگاه ملبورن مشغول تدریس است.
*
پروفسور کریستوف زوپل Prof. Christoph Zöpel
وزیر ایالتی اسبق توسعه شهری، مسکن و حمل و نقل در کشور آلمان بوده و دارای مدرک دکتری در رشته‌ی اقتصاد میباشند. ایشان همچنین وزیر ایالتی اسبق امور خارجه‌ بوده اند. ایشان در سالهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ استاد دانشکده‌ برنامه‌ریزی شهری دانشگاه صنعتی دورتموند و در سال ۲۰۰۷ مدرس در رشته سیاست بین الملل این دانشگاه بوده است. بین سالهای ۱۹۹۱ الی ۲۰۰۵ سمت ها و مسئولیت هایی مانند ریاست کمیته‌ی فرعی سازمان ملل متحد، ریاست بحث گروه خاورمیانه از گروه پارلمانی SPD، معاون رئیس کمیته‌ی امور اتحادیه اروپا، عضویت در هیئت آلمانی اتحادیه‌ی بین پارلمانی و عضویت در سازمان امنیت و همکاری در اروپا (OSCE) را عهده دار بوده اند. پروفسور زوپل هم اکنون استاد افتخاری در دانشگاه دورتموند می باشند.
*
پروفسور مارتین منزینگر Prof. Martin Mensinger
مدیرگروه رشته‌ی سازه‌های فلزی دانشکده‌ی عمران در دانشگاه صنعتی مونیخ آلمان و برنده‌ی جوایزی مانند جایزه طراحی فولاد اروپا در سال ۲۰۰۷ می‌باشند. پروفسور منزینگز محقق در زمینه‌ی ‌ محدوده‌ی تاثیر حدی سازه های فلزی(مانندآتش سوزی و انفجار)، استحکام و ثبات سازه های فولادی و آلومینیومی، سازه های شیشه ای و استفاده‌ی پایدار از مصالح و مواد ساختمانی فلزی می‌باشد. ایشان همچنین مقالات متعددی در زمینه‌ی سیستم سقف‌های چند منظوره، اتصالات ثانویه در صفحات کامپوزیت، ارزیابی توسعه‌ی پایدار در سازه‌های پل ‌ها و … در مجلات معتبر علمی جهانی منتشر کرده‌اند.
*
دکتر برنارد شپرتونز Dr. Bernhard Schäpertöns
دارای مدرک دکترا در رشته‌ مهندسی عمران دانشگاه صنعتی مونیخ و مدیر گروه رشته‌ آمار این دانشگاه می‌باشند. ایشان از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۰ عضو شرکت فنی و مهندسی Abelein & Jankowski و از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ عضو هیئت مدیره‌ی مهندسین مشاور (CBP) بوده‌اند و در جولای ۱۹۹۵ شرکت برنامه ریزی و مشاوره دکتر شپرتونز و شرکا (BPR) را تاسیس نمودند.
*
دکتر فرانک یونگ ورث Dr. Frank Jungwirth
دارای مدرک دکترا در رشته‌ی عمران و فارغ التحصیل رشته‌ی مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی مونیخ می‌باشند. ایشان مهندس پروژه حرفه ای و مدیر پروژه با ۱۸ سال سابقه بوده و از سال ۲۰۰۶ با شرکت BPR همکاری داشته‌ا‌ند و با موفقیت، چالش برانگیزترین پروژه ها را مدیریت و اتمام نموده ‌است و در حال حاضر رئیس بخش زیربنایی در شرکت BPR می‌باشند. همچنین ایشان از سال ۱۹۹۶-۲۰۰۱ در دانشگاه لایپزیگ، گروه ساخت و ساز بتن به عنوان دستیار علمی فعالیت داشته اند.
*
مهندس توماس زیمرلین Engr. Thomas Zimmerlein
کارشناس ارشد رشته‌ی عمران از دانشگاه فنی و مهندسی کوبرگ آلمان بوده و عضو انجمن مهندسین آلمان می‌باشند. ایشان دارای بیش از ۲۴ سال تجربه‌ی حرفه ای به عنوان مهندس عمران و فعال به عنوان مدیر پروژه جهت نظارت بر ساخت و ساز در بیش از۱۰ پروژه‌ی زیربنایی ‌بوده و در زمینه‌ی شرایط قراردادها و نحوه‌ی استفاده و انطباق دستورالعمل ها و استانداردهای بین المللی و محلی، بسیار باتجربه و دارای سوابق درخشانی در کشورهای مختلفی ازجمله افغانستان، مصر، لیتوانی، مغولستان، رومانی، ترکیه، عربستان سعودی می‌باشند.
لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.