یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در دوشنبه، ۶ مهر، ۱۳۹۴ | ساعت 15:52 | کد خبر: 761 نسخه قابل پرینت

پیام دعوت به شرکت در اولین کنفرانس ملی کاربرد کامپوزیت ها در صنعت ساخت

 اصغر وطنی اسکویی دبیر اولین کنفرانس ملی کاربرد کامپوزیت ها در صنعت ساخت طی سخنانی گفت: کنفرانس‌ها و همایش های علمی در زمینه صنعت ساخت همواره محفلی است که محققین با ارائه و نمایش آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی خود بتوانند معضل و مشکلی از صنعت ساخت را با روش های علمی و پویا و ساده حل بکنند لذا  ‌باشد تا از این طریق دانشمندان، پژوهشگران، محققان و متخصصان آخرین یافته‌های علمی خود را در معرض توجه دیگر صنعت گران و علاقه‌مندان قرار دهند.
اولین کنفرانس ملی کاربرد کامپوزیت ها در صنعت ساخت

اولین کنفرانس ملی کاربرد کامپوزیت ها در صنعت ساخت

پروردگار بزرگ را سپاسگزارم که توفیق خدمت به جامعه علمی، صنعت ساخت و کامپوزیت کشور را به اینجانب عطا فرمود تا در اولین کنفرانس کاربرد کامپوزیت ها در صنعت ساخت بتوانم بعنوان دبیر کنفرانس به محققین و متخصصین و صنعت گران  کشور  در این زمینه خدمت نمایم.
امیدواریم با همکاری مسئولان برگزاری کنفرانس، تدابیری اندیشه شود تا با حمایت‌های مادی و معنوی و همه جانبۀ تمامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، پژوهشی و صنعتی بتوانیم آن‌گونه که در شأن دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی باشد، میزبان این کنفرانس بزرگ و مهم در فضای علمی و دلنشین این دانشگاه باشیم.
استقبال گستردۀ محققان و ارائۀ مقالات علمی ارزشمند در یکی از موضوعات مرتبط با صنعت کامپوزیت و استفاده آن در صنعت ساخت و ساز در کنفرانس‌ها و کنگره‌های ملی و بین‌المللی، بیانگر توسعه کمی و کیفی مقالات و همچنین کثرت اشتیاق و علاقه‌مندی جامعه علمی کشور به این زمینه می باشد.
با توجه به اینکه خیلی از گره ها در ارتباط دانشگاه و صنعت کامپوزیت برای اجرای با دوام ساخت و ساز کشور و حل معضلات نیاز به تلاش های همه دست اندرکان برای توسعه پایدار می باشد، این موضوع مسئولیت ما را در برپایی بهتر و خدمت رسانی برتر به کاربرد کامپوزیت در صنعت ساخت و ساز حساس‌تر می‌کند. از این رو نهایت تلاش اینجانب و دیگر همکاران برگزار کننده کنفرانس بکار گرفته خواهد شد تا با استفاده بهینه از امکانات موجود به شکل شایسته درخدمت شرکت‌کنندگان محترم باشیم.
امیدواریم که با حضور گسترده شما اساتید، محققین، مهندسین، صنعت گران، صاحبان صنایع، متخصصین،  مدیران، پیمانکاران و مشاوران بخش‌های خصوصی و دولتی، دانشجویان و پژوهشگران جوان و صاحبنظران در عرصه های مرتبط با دانش کامپوزیت و کاربرد آن در صنعت ساخت و ساز، این گردهمایی بزرگ ملی پربارتر برگزار گردد. همچنین زمینه های لازم برای ایجاد فضای مناسبی جهت بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین دستاوردهای علمی و فنی روز دنیا در حوزه‌های مرتبط فراهم گردد.
لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.