شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در سه شنبه، ۳۱ شهریور، ۱۳۹۴ | ساعت 23:13 | کد خبر: 749 نسخه قابل پرینت

پیام دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه

روزبه پناهی دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه  و عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس طی پیامی گفت:

صنایع و زیرساخت ها، اهمیت و جایگاهی ویژه در شکل‌گیری جریان‌های سیاسی و اقتصادی، داشته و عملاً به یکی از کانون‌های پویایی و توسعه پایدار در جهان معاصر تبدیل شده‌اند. در همین راستا نیز، جایگاه یک مدیریت نظام مند به‌منظور هماهنگ‌سازی و راهبری کارکردها در جهت ارائه خدمات کارآمد به مخاطبان پر رنگ تر شده است.

کنفرانس بین‌المللی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه

پیام دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه

مدیریت بهینه تمامی عوامل و منابع یک طرح – آن هم با مشخصات طرح ها و پروژه ها در قرن حاضر از جمله پیچیدگی، تکرارشوندگی، هزینه بر بودن و نیازمند راه حل های خاص و خلاقانه – کار را برای مدیران امروز دشوارتر نموده و متولیان امر را به سمت روش‌های افزایش رضایت تمامی ذینفعان و کاهش هزینه در کنار حفظ و ارتقاء کارکردها سوق داده است.

در این میان، تکنیک های مهندسی ارزش و مدیریت هزینه در پروژه‌ها و محصولات یکی از روش‌هایی است که توانسته توجه  مدیران بین المللی و خوشبختانه، نگاه مدیران کشور عزیزمان را به خود جلب نماید.

امروزه، کشورهای جهان به شکلی مؤثر از تکنیک های مهندسی ارزش و مدیریت هزینه در  تمامی حوزه‌ها بهره می بردند. در کشور ما نیز، بکارگیری این تکنیک مدیریتی از سال ۱۳۷۹ قانونی شد و بر اساس قوانین به کاربری این تکنیک ها در پروژه‌های بالای ۱۰۰ میلیارد ریال از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور لازم الاجرا قلمداد گردیده است.

در این میان و با توجه به برگزاری پرشکوه کنفرانس مهندسی ارزش و مدیریت هزینه در روزهای ۱۰ و ۱۱ آذرماه سال ۱۳۹۳ در دانشگاه تهران، دومین کنفرانس بین المللی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه در ۱۴ و ۱۵ آذرماه ۱۳۹۴ در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می گردد.

این کنفرانس فرصتی مغتنم به منظور معرفی توانمندی ها، ظرفیت ها، پیشرفت‌ها و در نهایت، ارزیابی چالش های پیش روی این حوزه و بهبود نظام مدیریت کشور، فراهم خواهد گردید.

بدینوسیله از تمامی پژوهشگران، دانشگاهیان، سیاستگذاران، مدیران و دیگر خبرگان  علاقه‌مند به مهندسی ارزش و مدیریت هزینه دعوت می گردد تا با حضور فعال خود از طریق ارائه مقاله، ارائه کارگاه و شرکت در میزگردهای تخصصی کنفرانس، نقشی دیگر در ارتقاء شاخص ارزش فعالیت های پیش روی میهن عزیزمان ایفا نمایند.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.