دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در چهارشنبه، ۴ شهریور، ۱۳۹۴ | ساعت 15:30 | کد خبر: 525 نسخه قابل پرینت

پیام دبیر علمی دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی

بهرام خیری دبیر علمی دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی طی پیامی گفت:

همزادی خلقت بشر با زندگی اجتماعی و اجتناب ناپذیر بودن توفیق در زندگی اجتماعی جز با تصمیم‌گیری عاقلانه مبتنی بر اطلاعات، امری است که تجربه تاریخی جوامع بشری نیز موید آن است. در این راستا تصور موفقیت بدون اطلاعات و عدم ابتنای زندگی بر دانایی محوری در جوامع امروزی جز در یک ساز و کار ناکارآمد سیاسی اجتماعی امکان وقوع ندارد. بازاریابی همچون سایر علوم با تاکید بر تاثیرگذاری اجتماعی- سازمانی به عنوان چالشی ترین نیاز امروز نمی تواند خود را از تجهیز به اطلاعات برای تصمیم گیری بهینه و کمک به مدیران برای موفقیت بی نیاز ببیند. بر پایه چنین شواهدی است که اولین گام در فرایند بازاریابی تاکید بر تحقیقات به مثابه نقطه عزیمت بازاریابی برای شناسایی فرصت ها می باشد.
تحولات کسب و کار کشور و بویژه نقش پژوهش های بازاریابی و ضرورت توفیق در فرآیند بازاریابی در این روند، ما را بر آن داشته است تا از منظری دیگر به این مقوله تاثیرگذار، اجتناب ناپذیر بنگریم. ما با این امید قدم در این فضا گذاشته ایم که هم کاستی های چنین فعالیت هایی را جبران نموده و هم عاملی در راستای رضایت مشتریان این صنعت باشیم.

پیام دبیر علمی دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی

پیام دبیر علمی دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی

حوزه بازاریابی پیشرفت‌های بی‌سابقه‌ای را در قرن بیستم تجربه نمود و در قرن ۲۱ بی هیچ توقفی به رشد خود ادامه داد. در دهه های اخیر تغییرات شگرفی در تفکر بازاریابی، کاربرد بازاریابی و ایده و عمل بازاریابی به وقوع پیوست که موجبات پیدایش حوزه‌های مهم بازاریابی و به طور اخص تحقیقات بازاریابی شد.

با توجه به سابقه دیرینه‌ی صنعت تحقیقات بازاریابی در جهان و در مقابل نوپا بودن آن در ایران، از طرفی رشد چشمگیر آن در چند سال اخیر بر این شدیم که با حمایت پژوهشگران، دانشگاهیان و صنعت‌گران  کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی را در محل همایش‌های بین المللی شهید بهشتی تهران برگزار نماییم و امید آنکه گام مفیدی در جهت سوق دهی فعالیت های تحقیقات بازاریابی کشور به تراز جهانی و توسعه فرهنگ پژوهش در سازمان ها و موسسات دولتی و خصوصی باشد.

با برگزاری کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی، فرصتی مغتنم به منظور معرفی رویکردهای جدید در تحقیقات بازاریابی، پژوهش‌های نوین بازاریابی، ارزیابی چالش‌های پیش روی این حوزه و نقش مهم تحقیقات بازاریابی در شرایط رکورد فراهم خواهد گردید. با افتخار دست همه صاحبنظران، پژوهشگران، اساتید، مدیران سازمان ها و دیگر علاقه‌مندان به تحقیقات بازاریابی را به گرمی می فشاریم و بر این باوریم که با همیاری و مشارکت شما عزیزان، این همایش گامی در راستای برآورده ساختن نیازهای علمی، پژوهشی و کاربردی شرکت‌کنندگان محترم باشد.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.