سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در شنبه، ۳۱ مرداد، ۱۳۹۴ | ساعت 18:35 | کد خبر: 495 نسخه قابل پرینت

پیام دبیر کمیته علمی اولین همایش ملی مدیریت، علوم تربیتی، روانشناسی و مطالعات آموزش و پرورش

 اولین همایش ملی مدیریت، علوم تربیتی، روانشناسی و مطالعات آموزش و پرورش در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ توسط آموزش و پرورش تربت حیدریه در شهر تربت حیدریه برگزار می شود.

بیژن بابایی، دبیر کمیته علمی همایش، رئیس دانشگاه فرهنگیان تربت حیدریه طی سخنانی گفت: بسی جای خوشحالی است که برای اولین بار فرصتی فراهم شد تا در آموزش و پرورش تربت حیدریه از استادان، دانشجویان، پژوهشگران، دبیران، و آموزگاران  حوزه تعلیم و تربیت و علاقه‌مندان به این حوزه دعوت کنم تا مقالات پژوهشی خود را که در ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ در آموزش و پرورش تربت حیدریه برگزار می‌شود، ارسال فرمایند.

محور های همایش مدیریت، علوم تربیتی، مطالعات آموزش و پرورش و به ویژه  راهکارهای همدلی و همزبانی جهت تحول در نظام آموزش و پرورش ایران است. انتظار می‌رود مقالات ارسالی از یک سو معطوف به این محورها باشد و از سوی دیگر  شعار سال در  جهت تحقق این موارد  مورد بررسی قرار گیرد. کمیته علمی همایش، از ایده‌های جدید در پیوند با مطالعات آموزش و پرورش به طور کلی و تحقق شعار سال استقبال می‌کند. ترسیم دورنمای همدلی و همزبانی در آموزش و پرورش، به منزله‌ی محور ویژه همایش مورد توجه کمیته علمی است.

اولین همایش ملی مدیریت، علوم تربیتی، روانشناسی و مطالعات آموزش و پرورش

پیام دبیر کمیته علمی اولین همایش ملی مدیریت، علوم تربیتی، روانشناسی و مطالعات آموزش و پرورش

تمام مقالات باید از طریق سامانه‌ی الکترونیکی همایش به دبیرخانه‌ی همایش ارسال شوند. یادآوری می‌شود که رعایت کلیه‌ی ضوابطی که برای ارسال مقاله در این سامانه گذاشته شده است، الزامی است. کلیه مقالات واصله توسط سه داور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در صورت اختلاف‌نظر بین داوران برای داور چهارم ارسال خواهد شد و نتیجه پذیرش یا رد آن به استحضار مؤلفین خواهد رسید. بی‌صبرانه منتظر ارسال مقالات شما جهت طرح اندیشه‌ها، عقاید تازه و انتقادی هستیم. پیشاپیش از مشارکت فعال و موثر شما تشکر می‌کنیم.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.