یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در دوشنبه، ۲۶ مرداد، ۱۳۹۴ | ساعت 07:42 | کد خبر: 457 نسخه قابل پرینت

سخنان دبیر همایش ملی علوم زمین شناسی و معدن

دبیر همایش ملی علوم زمین شناسی و معدن با نگرشی بر دریاچه ارومیه طی سخنانی گفت:

خداوند سبحان را سپاسگزاریم و او را می ستاییم که توفیق داد تا میزبان شما فرهیختگان، نخبگان و فرزانگان باشیم، شما عزیزانی که با تلاش شبانه روزی و دستیابی به آخرین یافته های علمی روز می کوشید تا قدم در راه خودکفایی ایران عزیزمان بردارید .

همایش ملی علوم زمین شناسی ومعدن با نگرشی بردریاچه ارومیه فرصتی است تا شاهد دستاوردها،  نگاه کارشناسی ، تعاملات زیستی و بوم شناس عرصه زمین شناسی و معدن که امروزه با توجه به رشد فزآینده مصرف انرژی و شرایط تحریمی کشور، از دغدغه های بزرگ مسئولین و صاحبان صنعتان است باشیم، امید است این رویداد علمی امکان تبادل آخرین دستاوردهای مرتبط با زمین شناسی و اکتشاف را به منظور بررسی عمیق چالشهای پیش روی این عرصه فراهم آورده و با بهره گیری از نتایج آن، برنامه ریزی لازم و کافی در جهت تکامل و تعامل علم و صنعت انجام پذیرد.

دبیر همایش ملی علوم زمین شناسی و معدن

سخنان دبیر همایش ملی علوم زمین شناسی و معدن

بدیهی است یکی از ملزومات حیات جامعه بشری در قرن آینده یافتن منابع جدید انرژی خواهد بود که این مهم صرفا با اهتمام به دو مقوله زمین شناسی و اکتشاف میسر می گردد. شرکت و به چالش کشیده شدن نظرات و نتایج یافته های نوین در این مقوله ها نوید بخش آینده ای درخشان برای تمامی جوامع بشری خواهد بود. ما مشتاقانه منتظر در یافت یافته ها و نظرات تمامی شما عزیزان می باشیم.

همایش علوم زمین شناسی و معدن با نگرشی بر دریاچه ارومیه در تاریخ ۲۱ آبان ۱۳۹۴ تا ۲۲ آبان ۱۳۹۴ توسط انجمن گوهر شناسان ایران در شهرارومیه برگزار می شود.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.