یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در شنبه، ۲۴ مرداد، ۱۳۹۴ | ساعت 16:47 | کد خبر: 440 نسخه قابل پرینت

پیام دبیر نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری ، جغرافیا و باستان شناسی

با عنایت خداوند متعال، نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری، جغرافیا و باستان شناسی به میزبانی مرکز همایش های بین المللی توسعه ایران مرداد ماه سال جاری برگزار می گردد.

انتظار ما بر آن است تا در تداوم این کنفرانس، تصمیم‏ گیران، تصمیم‏ سازان، برخی از فعالان و چهره‏ های معتبر بین‏‏ المللی و سایر فعالان حوزه مالی گردهم آمده و چالش‏ ها و فرصت‏ های توسعه نظام ‏‏تأمین مالی در ایران را مورد کنکاش قرار دهند تا بتوانیم از تجربیات و علوم روز دنیا در این حوزه بهره برده و نوآوری‏‏ های مالی را با هدف شکوفایی گردشگری و توریسم مورد استفاده قرار دهیم.

 نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری ، جغرافیا و باستان شناسی

پیام دبیر نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری ، جغرافیا و باستان شناسی

از عمده برنامه‏ هایی که در این کنفرانس مدنظر است، ارائه برنامه‏ ها و سیاست‏ های دولت و تصمیم‏ گیران جهت توسعه در این بخش، سخنرانی‏ های کلیدی، برگزاری میزگردها و پنل‏ های تخصصی و برگزاری کارگاه‏ ها و آموزشی می‏ باشد.

مقدمتان را به مشارکت در کنفرانس بین المللی گردشگری ، جغرافیا و باستان شناسی گرامی می­داریم و آرزو داریم که با هم پل­هائی را به سوی یاری رسانی به انسان و جامعه سالم بسازیم.

لازم به ذکر است که نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری، جغرافیا و باستان شناسی در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ تا ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ توسط مرکز همایش های توسعه ایران در شهر تهران برگزار می شود.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.