شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در چهارشنبه، ۲۱ مرداد، ۱۳۹۴ | ساعت 14:57 | کد خبر: 407 نسخه قابل پرینت

پیام رئیس همایش یافته های نوین در هوافضا و علوم وابسته

دکتر محمدحسین صبور رئیس همایش و مدیرگروه هوافضا دانشگاه تهران طی سخنانی گفت: هرساله و در تمامی مراکز علمی و تحقیقاتی دنیا، بزرگان و اندیشمندان رشته هوافضا و مکانیک، در همایشهای مرتبط، سعی در ارائه ی راهکارهای جدید برای حل مشکلات، رفع نواقص و رشد و تعالی این علوم و نیز پربارتر نمودن خود همایش ها دارند.

ما نیز در تداوم و تحکیم این حرکت شایسته، در تلاشیم تا سهم بزرگان و دست اندرکاران این مرزوبوم را در حد بضاعت خویش معرفی و ارج بنهیم. آمار بسیار بالای مقاله های ارسال شده به سیزدهمین کنفرانس هوافضای انجمن هوافضای ایران (که در دانشگاه تهران برگزار شد) بیانگر خیل مشتاقانی است که پاسخگویی به این نیاز، بیش از یک کنفرانس در سال را می طلبد.

 همایش یافته های نوین در هوافضا و علوم وابسته

پیام رئیس همایش یافته های نوین در هوافضا و علوم وابسته

لذا درکمال مسرت و افتخار، شما همکاران، اساتید، پیشکسوتان، پژوهشگران و دانشجویان گرامی را به شرکت و ارائه مقالات در همایش یافته های نوین در هوافضا و علوم وابسته دعوت می نماییم. این رویداد علمی با مشارکت علمی تعدادی از دانشگاه ها و نیز سازمان های مربوطه برگزار خواهد شد و فرصت مناسبی را در اختیار اندیشمندان و دانش پژوهان قرار می دهد تا با جدیدترین یافته های علمی روز مرتبط با این رشته آشنا شوند و از آنها برای توسعه سطح دانش و تحقیقات خود بهره گیرند. وجود نگرش چند رشته ای در این همایش از مزایای آن محسوب می شود چرا که امکان حضور تخصص های مختلف را در زیر یک سقف ممکن می سازد و تبادل اطلاعات بینابین اساتید، قطعاً در اعتلای دانش در این حوزه موثرخواهد بود.

امید است برگزاری این همایش با همکاری اساتید محترم و حضور مشتاقانه همکاران گرامی، گامی در جهت توسعه دانش هوافضا و مکانیک کشور باشد. در این فرصت، از دست اندرکاران برگزاری این همایش قدردانی و برای جامعه فرهیخته کشور در عرصه های مختلف موفقیت و به روزی آرزو مینمایم.

همایش یافته های نوین در هوافضا و علوم وابسته در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ توسط دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهراندر شهر تهران برگزار می شود.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.