پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در سه شنبه، ۲۷ مهر، ۱۳۹۵ | ساعت 09:59 | کد خبر: 3178 نسخه قابل پرینت

پیام دبیر علمی چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی

اباصلت خراسانی دبیر علمی چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی طی پیامی گفت: جهان همواره در حال تحول و تغییر است. هر چه زمان می‌گذرد، بر سرعت و گستره تغییرات و تحولات افزوده می‌شود، به‌ویژه هنگامی که با مسائلی چون توسعه فن‌آوری اطلاعات و نیز چالش بزرگی مانند جهانی شدن همراه هستیم. رقابت‌های اقتصادی و صنعتی میان کشورهای جهان آنها را بر آن داشته تا با نگاه به آینده، دست به برنامه‌ریزی برای توسعه و رفاه جوامع خود زنند. در این راستا، دسترسی به اطلاعات و دانش و توانمندسازی جامعه در این راه و از همه مهمتر، کاهش فاصله دانش میان قشرهای مختلف جامعه از یکسو و نیز میان کشورهای جهان  ما را بر آن می‌دارد که اهتمام جدی‌تری به آموزش و توسعه­ی سازمانها، شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی بنمائیم بدون شک این مهم می‌تواند نقش مؤثری در زندگی فردی و اجتماعی افراد در جهت ایجاد توانمندی‌های دانشی برای زندگی در قرن بیست و یکم داشته باشند.

 دبیر علمی چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی

دبیر علمی چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی

با این رویکرد چهارمین کنفرانس آموزش و توسعه سرمایه انسانی با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارائه آخرین یافته های علمی، پژوهشی و تسهیم برترین تجارب، آراء و ایده های مرتبط به محور و موضوعات اصلی کنفرانس و فراهم­سازی امکان عملیاتی شدن آن­ها  و همچنین محیطی جهت گردهمایی سالانه اعضای انجمن و دیگر خبرگان، مطلعین و علاقمندان عرصه آموزش و توسعه سرمایه انسانی به هدف استقرار فضای تعامل و تبادل حرفه­ای ایشان و نهایتا امکان تقدیر از تجارب و تلاش­های سازمانی­های ایرانی در عرصه آموزش و توسعه کارکنان و ارایه نتایج ارزیابی چهارمین دوره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه برگزار می شود.

محورهای موضوعی و برخی موضوع‌های پیشنهادی کنفرانس می‌تواند ایده لازم برای علاقه‌مندان به تهیه مقاله‌های اصیل و عالمانه و نیز علاقه‌مندان به شرکت در این رخداد را به آنها پیشنهاد دهد.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.