پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در شنبه، ۱۷ مرداد، ۱۳۹۴ | ساعت 17:23 | کد خبر: 313 نسخه قابل پرینت

اهمیت برگزاری همایش ملی تازه‌های سلولی و مولکولی و نتایج آن

رئیس دومین همایش ملی تازه‌های سلولی – مولکولی گفت: متخصصان، دانشجویان و پژوهشگران، یافته‌های علمی خود را با ارائه در همایش علوم سلولی و مولکولی معرفی می‌کنند، علاوه بر اینکه این همایش می‌تواند ارتباطات علمی بین دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، متخصصان، دانشمندان و دانشجویان را برقرار کند.

 سخنان رئیس دومین همایش ملی تازه‌های سلولی – مولکولی

سخنان دکتر علیرضا ایرانبخش در رابطه با اهمیت برگزاری همایش ملی تازه های سلولی و مولکولی و نتایج آن

دکتر علیرضا ایرانبخش در رابطه با اهمیت برگزاری همایش ملی تازه‌های سلولی و مولکولی و نتایج آن خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تا سال ۹۱ در حوزه علوم سلولی و مولکولی همایشی با گرایش‌های مختلف برگزار نشده بود، نخستین همایش در این سال با موفقیت و با ارائه ۳۲۵ مقاله برگزار شد.

ایرانبخش ادامه داد:‌ این دومین همایشی خواهد بود که در این حوزه با گرایش‌های مختلف در ۱۹ و ۲۰ آبان سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: شناسایی پژوهش‌های مشترک و جلوگیری از موازی کاری علمی، جمع‌بندی فعالیت‌های علمی این حوزه بر اساس سیاست‌های کلان علمی کشور و رسیدن به یک ارتباط مناسب علمی بین محققان، دانشجویان و استادان از دلایل اهمیت برگزاری این همایش است.

ایرانبخش خاطرنشان کرد: این همایش می‌تواند کمک شایانی به یافتن ارتباطات بین رشته‌ای در این حوزه کرده و حتی همکاری‌ میان متخصصان، دانشجویان و پژوهشگران را برقرار کند تا آنان بتوانند یافته‌های علمی خودشان را با ارائه در همایش علوم سلولی و مولکولی معرفی کنند.

این مسئول تصریح کرد: این همایش در دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند راه‌گشای توسعه علوم سلولی و مولکولی در سطح کشور بوده و ارتباطات علمی بین دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، متخصصان، دانشمندان و دانشجویان را برقرار کند.

مدیرکل دفتر توسعه شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به «سلول شگفتی حیات، بنیان بیوتکنولوژی و سلامت زیست» به عنوان شعار این همایش اظهار کرد: در این همایش از تلاش علمی سالیان متمادی دکتر احمد مجد به عنوان محقق پیشکسوت علوم سلولی و مولکولی در سطح کشور تجلیل خواهد شد.

ایرانبخش خواستار اطلاع‌رسانی فراگیر و مناسب برای برگزاری این همایش در تمامی محافل علمی مرتبط و واحدهای دانشگاهی کشور شد.

وی آخرین مهلت دریافت مقالات را تا ۳۱ شهریور ۹۴ اعلام کرد و درباره داوری مقالات گفت: پس از دسته‌بندی مقالات توسط دبیر علمی همایش، بر اساس داوری به رئیس هر کارگروه ارسال، سپس نتایج تا ۱۵ مهر ۹۴ از طریق وب سایت همایش به آدرس www.hamayeshpiau2.ir اعلام می‌شود.

رئیس دومین همایش ملی تازه های سلولی – مولکولی یادآور شد:‌ این همایش در هفت محور و کارگروه علمی «ژنتیک، بیوشیمی و بیماری‌های متابولیک»، «علوم سلولی، مولکولی و تکوینی»، «فیزیولوژی و فارماکولوژی»، «نانوبیوتکنولوژی و بیوتکنولوژی»، «سلول‌های بنیادی، کشت سلول و بافت»، «هماتولوژی، آناتومی، پاتولوژی و انکولوژی» و «میکروبیولوژی، ایمونولوژی و پروبیوتیک» برگزار می‌شود و همزمان با برگزاری همایش، نمایشگاهی از محصولات و فناوری‌های مرتبط نیز برگزار خواهد شد؛ علاوه بر این نشست زیست‌فناوری با حضور فعالان و بزرگان این عرصه، از دیگر برنامه‌های مهم همایش خواهد بود.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.