پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در شنبه، ۱۷ مرداد، ۱۳۹۴ | ساعت 17:14 | کد خبر: 308 نسخه قابل پرینت

پیام دبیر علمی دومین همایش ملی تازه های سلولی و مولکولی

دکتر سعید ذاکر بستان آباد دبیر علمی دومین همایش ملی تازه های سلولی و مولکولی طی سخنانی گفت:همایش ملی تازه های سلولی و مولکولی یکی از برجسته ترین و پر اهمیت ترین همایش  های علمی کشور در حیطه علوم سلولی و مولکولی در گرایش های مختلف پزشکی – غیر پزشکی می باشد که برای دومین بار گردهم آیی متخصصین مرتبط برای ارتباطات علمی و مباحثات در حوزه های مرتبط خواهد بود و حتی اولین نشست تخصصی در حیطه دانش بنیان و فناوری برای آشنایی دانشجویان و محققین عزیز کشور را در بر خواهد داشت.
دومین همایش ملی تازه های سلولی و مولکولی

پیام دبیر علمی دومین همایش ملی تازه های سلولی و مولکولی

این همایش در حوزه علوم سلولی و مولکولی با گرایش‌های مختلفی است که تقریبا تا سال ۹۱ برگزار نشده بود و این دومین همایش خواهد بود که در علوم سلولی مولکولی با گرایش‌های مختلف برگزار می‌شود. این همایش می‌تواند کمک شایانی به یافتن ارتباطات بین رشته‌ای در این حوزه کند و حتی همکاری‌های بین متخصصان، دانشجویان و پژوهش‌گران را برقرار کند تا آنان بتوانند یافته‌های علمی خودشان را با ارائه در همایش علوم سلولی و مولکولی معرفی کنند.
از اهداف بعدی همایش، ایجاد ارتباط بین مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها و موسساتی است که در این علوم فعالیت دارند تا یکدیگر را بشناسند و بتوانند همکاری مشترک داشته باشند و گامی در راستای اهداف علمی کشور برداشته شود. برای انجام کارهای مشترک بین چند موسسه و مرکز تحقیقاتی شناخت‌ها در این گونه همایش‌ها صورت می‌پذیرد.
ایجاد انگیزه و معرفی فعالیت‌های مرتبط با علوم سلولی و مولکولی از دیگر اهداف برگزاری این همایش است. دانشجویان بدانند که در شاخه‌های مختلف پزشکی و غیرپزشکی، حوزه نانو و صنعت مانند صنایع غذایی و دارو جای فعالیت و تحقیق زیادی وجود دارد؛ این از وظایف دانشگاه‌هاست که از طریق برگزاری همایش‌های علمی انگیزه لازم برای تحصیل علم را فراهم آورند.
پس از برگزاری نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری و جمع‌بندی نظرهای علمی استادان به این نتیجه رسیدیم که در هفت محور و کارگروه علمی «ژنتیک، بیوشیمی و بیماری‌های متابولیک» ، «علوم سلولی، مولکولی و تکوینی» ، «فیزیولوژی و فارماکولوژی» ، «نانوبیوتکنولوژی و بیوتکنولوژی» ، «سلول‌های بنیادی، کشت سلول و بافت» ، «هماتولوژی، آناتومی، پاتولوژی و انکولوژی» و «میکروبیولوژی، ایمونولوژی و پروبیوتیک» بتوانیم پذیرش مقاله داشته باشیم .
همایش در تاریخ ۱۹-۲۰ آبان ماه برگزار می گردد و منتظر دیدارتان در این همایش علمی هستیم.
لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.