شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در جمعه، ۱۸ تیر، ۱۳۹۵ | ساعت 11:12 | کد خبر: 2760 نسخه قابل پرینت

پیام دبیر اجرایی همایش مقابله با ریزگردها و آلودگی هوا

مهندس کیان براری دبیر اجرایی همایش مقابله با ریزگردها و آلودگی هوا طی پیامی گفت: «متاسفانه در سال‌های اخیر همواره شاهد پدیده ریزگردها در مناطق غربی و جنوب‌غربی کشور بوده‌ایم که دامنه این پدیده مخرب هم اکنون به تمامی نقاط کشور گسترش یافته‌است. بحران خشکسالی و کم‌آبی باعث تشدید این پدیده در سال‌های اخیر گشته و شاهد آثار و عواقب جبران‌ناپذیر آن در تمامی زمینه‌های زیست‌محیطی، بهداشتی، اقتصادی و عمرانی بوده‌ایم.
مهندس کیان براری دبیر اجرایی

مهندس کیان براری دبیر اجرایی

این پدیده علاوه بر تأثیر مخرب بر سلامتی افراد جامعه، هزینه‌های اقتصادی زیادی را بر کشور تحمیل نموده و به نظر می‌رسد اگر تلاش گسترده‌ای از سوی پژوهشگران و متخصصان کشور جهت شناخت، کنترل، و آگاهی بخشی در این خصوص صورت نگیرد شاهد تخریب هر چه بیشتر منابع و سرمایه‌های انسانی و طبیعی کشور خواهیم بود.
در این راستا و به منظور گسترش و تسهیل امر پژوهش و تبادل نظر بین متخصصان و دانش پژوهان کشور، همایشی بدین منظور با همکاری موسسات و مراکز علمی و صنعتی بین‌المللی و ملی، توسط شرکت عمران زیست پاک بنیان، شرکت هوای پاک اندیشان پیشگام و همچنین موسسه گروه پژوهشی مدیریت محیط زیست پویندگان سبز، تحت حمایت سیویلیکا بصورت مجازی در حال برگزاری می‌باشد.
برگزاری این همایش فرصتی مناسب و مغتنم برای نمایش توان علمی و تخصصی کشور جهت حداقل رساندن آثار این پدیده و برداشتن گام‌هایی موثر جهت آگاهی بخشی و ارائه راهکار برای مقابله با این پدیده طی سالیان آتی خواهد بود.از هم‌اکنون آماده‌ایم تا در ادامه برگزاری افتخارآمیز کنفرانس پیش رو، نظرات همکاران محترم را برای برگزاری هرچه پربارتر و باشکوه‌تر این همایش علمی به گوش جان بشنویم و بر دیده منت نهیم.»
لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.