جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در جمعه، ۱۸ تیر، ۱۳۹۵ | ساعت 10:33 | کد خبر: 2753 نسخه قابل پرینت

پیام دبیر اجرایی اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد

 دکتر ادریس معروفی نیا دبیر اجرایی اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد طی پیامی گفت: “در راستای نیل به افق های برتر کشور، دانشگاه جامع علمی کاربردی مینو، کنفدراسیون بین المللی مخترعان جهان (IFIA) و همچنین باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از تمامی اساتید، دانشجویان و پژوهشگران برجسته کشور جهت برگزاری اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد دعوت به عمل آورده تا همگان،  نظاره گر آخرین دستاوردهای پژوهشی در علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد باشند.
 دکتر ادریس معروفی نیا

دکتر ادریس معروفی نیا

 

بدون تردید این رخداد علمی شاخص را باید حاصل  تلاش های  بدون وقفه اساتید و همت والای دانشجویان مهندسی کشور دانست. از طرفی فضای حاکم بر این کنفرانس‌ها، فضایی خلاق و پویا است، عرصه‌ای که زمینه بالفعل شدن پتانسیل پژوهشگران مستعد را فراهم نموده و آن ها را به جامعه علمی کشور معرفی می‌نماید. افرادی که نخبگان امروز و افتخار آفرینان فردای این سرزمین‌ هستند.
 اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد فرصت مناسبی فراهم خواهد ساخت تا اساتید پیشرو، محققان، پژوهشگران، کارشناسان و به ویژه دانشجویان و مهندسان علوم مرتبط با مکانیک، در یک گردهمایی علمی صمیمی، بتوانند تجارب، دستاوردهای نوین و نتایج پژوهش های خود را ارائه و با جامعه علمی کشور به اشتراک بگذارند. بحث و تبادل دانش به روز و انتقال تجربیات، بیان مشکلات و ارئه راهکارها و عملی نمودن نتایج پژوهشی در زمینه های مختلف مدیریت، حسابداری و اقتصاد اولویت اول این رویداد مهم علمی کشور است. این کنفرانس در محورهای تخصصی با همکاری موسسات آموزشی و پژوهشی سراسر کشور در مهر سال ۱۳۹۵ در دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد.
 امید است به حول و قوه الهی و با عنایات به حضور اساتید و دانشجویان معزز، میزبان خوبی برای عزیزان شرکت کننده باشیم و با مشارکت شما عزیزان گام کوچکی در جهت پیشبرد اهداف علمی کشور عزیزمان ایران برداریم.”
لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.