پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در دوشنبه، ۱۳ اردیبهشت، ۱۳۹۵ | ساعت 08:28 | کد خبر: 2410 نسخه قابل پرینت

سخن رئیس سیزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران

دانشجو در کنار تحصیل و کشف علم با حضور در فعالیت های متنوع اجتماعی و اجرایی گام به گام شکل می گیرد و تبدیل به فردی موثر و مدیری آینده ساز می شود. فعالیت دانشجویان در قالب انجمن های علمی دانشجویی به ویژه اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی یکی از این مصادیق است.
بیش از سیزده سال است که همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی به همت اتحادیه علمی دانشجویی و با مشارکت دانشگاه های مختلف فعال در این حوزه در حال برگزاری است. برگزاری چنین همایشی،  برای برگزارکنندگان آن یک توفیق ارزشمند و برای ارئه دهندگان مقاله و افراد حاضر در رویداد یک فرصت مغتنم و ذیقیمت برای تبادل نظر و هم افزایی است.

سیزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران

سیزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران

گروه مهندسی متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان یکی از معتبرترین مجموعه های علمی و تخصصی فعال در حوزه مهندسی مواد و متالورژی کشور تمام تلاش خود را برای میزبانی و برگزاری باشکوه و داوری دقیق مقالات این رویداد به کار خواهد بست. بدیهی است برای تحقق این امر، از ظرفیت های موجود در دانشگاه های دیگر نیز نهایت بهره را خواهد برد.
لازم به ذکر است بار سنگین اجرایی سازی این رویداد ارزشمند، بر دوش دانشجویان فعال و پرتلاش انجمن علمی دانشجویی دانشکده و اتحادیه علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی خواهد بود.
امیدوارم با ارسال مقالات پربار و ارزشمند و با حضور گرانقدر خود زمینه برگزاری یک رویداد خوب و خاطره انگیز را فراهم آورید، انشاا.. .

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.