جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در دوشنبه، ۵ بهمن، ۱۳۹۴ | ساعت 18:52 | کد خبر: 1838 نسخه قابل پرینت

سخن رییس اولین کنفرانس بین المللی آب، محیط زیست و توسعه پایدار

دکتر علیرضا نگهدار رییس کنفرانس و عضو هیات علمی گروه مهندسی عمران دانشگاه محقق اردبیلی طی سخنانی گفت: بسیار خوشحال و مفتخرم که در این همایش بین المللی مشارکت خواهید داشت. در این همایش علمی سرفصل های متعدد و متنوع علمی با حضور مجرب ترین اساتید کشور و اندیشمندان دانشگاه محقق اردبیلی طرح خواهد شد.

همایش به گونه ای طراحی شده است که بتواند در مسیر اعتلای علمی تمام گروههای فعال و جویای تحصیل مفید باشد. از اینرو شاهد حضور برگزیدگان پژوهشی در این اتفاق علمی هستیم.

دکتر علیرضا نگهدار

دکتر علیرضا نگهدار

این رویداد علمی در حالی برگزار می شود که نقشِ خطیر دانشگاه محقق اردبیلی در شناساندن فعالیت‌های انجام شده بیش از پیش بارز و پراهمیت به نظر می رسد. همچنین با این حرکت علمی می توان اظهار داشت که دانشگاه توانمند در عرصه بین المللی است. متخصصینِ توانمند دانشگاه توانسته اند، یافته ها و تجارب برخاسته از جامعۀ در حال تحول و رشدِ ایران و دانشگاههای طرف قرارداد را در اختیار متخصصین قراردهند و با کمال مسرت بایستی عرض نمایم که این امر با اتحاد و همکاری پژوهشگران و محققین ایرانی داخل و خارج از کشور ادامه خواهد یافت.

اطمینان دارم این همایش سرآغاز شروع یک فعالیت مشترک علمی دانشگاه با رویکرد فرا منطقه ای خواهد بود.

در نهایت تشکر ویژه خودم را از داوران علمی، عوامل اجرایی همایش و همکاران دانشگاهی خودم که در این حرکت علمی همراه و یاور بودند، اعلام می دارم.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.