جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در دوشنبه، ۵ بهمن، ۱۳۹۴ | ساعت 16:32 | کد خبر: 1832 نسخه قابل پرینت

سخن دبیر علمی اولین کنفرانس بین المللی آب، محیط زیست و توسعه پایدار

دکتر سیدسعید راثی نظامی دبیر علمی کنفرانس و عضو هیات علمی گروه مهندسی عمران دانشگاه محقق اردبیلی طی سخنانی گفت:تامین آب از لحاظ کمیت وکیفیت مناسب برای جمعیت روبه رشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

در دهه‌های اخیر اثرات سوء تغییرات اقلیمی در جهت کاهش منابع آب دردسترس مهمترین نگرانی مدیران و تصمیم گیران بخش آب بویژه در کشورهای واقع در مناطق خشک و نیمه خشک از جمله ایران می باشد.

دکتر سیدسعید راثی نظامی

دکتر سیدسعید راثی نظامی

وجود متغیرهای تصمیم متعدد و عدم قطعیت های موجود از یک سو و لزوم حفظ پایداری منابع آب و محیط زیست در جهت تخصیص منابع موجود آب و خاک، باعث گردیده است تا ضرورت دیدگاه سیستماتیک و جامع نگری در برنامه ریزی منابع آب و خاک برای رسیدن به راه حل های بهینه سازه ای و غیر سازه ای بیش از پیش آشکار شود.

یکی از اهداف اصلی این کنفرانس سه روزه، در دانشگاه محقق اردبیلی، فراهم‌آوردن امکانی برای شرکت‌کنندگان است تا بتوانند دستاوردها و خدمات و آخرین تکنولوژی‌های مرتبط با حوزۀ تخصصی خود را به مخاطبان حاضر در این کنفرانس ارائه دهند.

امید است با حضور و مشارکت فعالانه تمامی متخصصان، پژوهشگران، مهندسان، استادان و دانشجویان کشور و صاحبان صنعت در این کنفرانس که در زمینه‌های مهندسی آب و محیط زیست در‌حالِ فعالیت هستند، بتوان گامی موثر در جهت نیل به اهداف کلان کشور در رسیدن به توسعه پایدار برداشت.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.