سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در دوشنبه، ۲ اسفند، ۱۳۹۵ | ساعت 11:33 | کد خبر: 3399 نسخه قابل پرینت

درباره کنفرانس بین المللی مهندسی و فن آوری اطلاعات

کنفرانس بین المللی مهندسی و فن آوری اطلاعات در راستای تعمیم و گسترش مرزهای دانش فنی و تبادل نظر علمی و اشتراک آخرین دستاوردهای علمی- تحقیقاتی، پژوهشی و صنعتی توسط پژوهشکده فرهنگ و فناوری در روز جمعه مورخ ۲۷ اسفند ماه ۱۳۹۵ در شهر دبی برگزار می گردد.

کنفرانس بین المللی مهندسی و فن آوری اطلاعات

کنفرانس بین المللی مهندسی و فن آوری اطلاعات

استفاده از فناوری در دنیای امروز ضامن بقا و تداوم فعالیت های یک سازمان بوده و به صورت ویژه می تواند در توسعه و افزایش منافع حاصله درکلیه مراحل تاثیر به سزایی بگذارد. این رویداد با توجه به اهداف کلان و سند چشم انداز توسعه در حوزه فناوری، با هدف شناخت و ارزیابی دستاوردها و پیشرفت های فناوری، ارائه توانمندی‌های موجود و نیز بررسی چالش های فراروی توسعه بهره گیری از این فناوری ها برگزار می گردد.

دبیرخانه کنفرانس درصدد است با برگزاری سخنرانی های کلیدی، نشست های علمی- تخصصی تلاش نماید آخرین دستاوردهای علمی در زمینه های مختلف مهندسی و فناوری اطلاعات را مطرح نماید.

از کلیه پژوهشگران، مهندسان و متخصصان دانشگاه ها، مؤسسات تحقیقاتی و صنایع در رشته های مرتبط با محورهای کنفرانس دعوت می شود تا با ارسال مقالات علمی خود  به غنای علمی این رویداد بین المللی بیفزایند.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.