شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در شنبه، ۲۹ آبان، ۱۳۹۵ | ساعت 10:56 | کد خبر: 3272 نسخه قابل پرینت

فراخوان شرکت در نهمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین و دومین کنگره ملی علوم پایه پزشکی و تولید دانش بنیان

با اهداء سلام و عرض ادب و احترام جامعه علمی آزمایشگاهیان ایران مطابق سال های گذشته  نهمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین و دومین کنگره ملی علوم پایه پزشکی و تولید دانش بنیان را در ۳ الی ۶ اسفند ماه ۱۳۹۵ به ریاست استاد گرانقدر جناب آقای دکتر ایرج فاضل با شعار “حامی تولید ملی” در مرکز همایش های بین المللی امام خمینی (ره) بیمارستان امام برگزار می نماید.

  • ویژگی مهم این همایش آن است که دو کنگره به طور همزمان به مدت ۴ روز برگزار می شود.

همانطور که می دانید در طول سالیان گذشته، اهمیت، نقش و توانمندی شرکت های تولیدی و فن اوری و مشکلات و چالش های عدیده این حوزه و بویژه جایگاه آنان در طرح تحول نظام سلامت کشور به خوبی تعریف نشده و ارزش واقعی فعالان عرصه تولید، فناوری و تلاش در جهت خودکفایی شناخته نشده است. لذا حضور فعال شما سروران گرامی در این رویداد عظیم، نشان عزم راسخ و اراده ملی در عرصه تولیدات دانش بنیان برای استقلال، آبادانی و خودکفایی ایران عزیز است.
برای اولین بار در کنار کنگره و نمایشگاه غرفه ها فرصتی فراهم شده است تا جلسه بحث و تبادل نظر شرکت های تولید و فن آوری با مسئولان وزارت بهداشت، معاونت محترم تحقیقات فناوری ریاست جمهوری جناب آقای دکتر ستاری، جناب آقای دکتر بیگلر ریاست محترم اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و ریاست محترم اداره کل تجهیزات وزارت علوم و مسئولان مرتبط در فضایی اختصاصی جهت طرح مسائل و مشکلات صنفی و چالش های موجود برگزار خواهد شد.
همچنین جایزه فناوری برتر به شرکت های برگزیده اعطا خواهد شد.

در همین راستا حضور شرکت های محترم و واحدهای تولیدی و خدماتی در حوزه سلامت در بخش نمایشگاهی و غرفه های مربوط به استفاده بهینه شرکت کنندگان از این فرصت کمک بسیار مهمی خواهد نمود.

دکتر سید شمس الدین اطهاری
دبیر اجرایی کنگره

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.