شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در دوشنبه، ۲۸ دی، ۱۳۹۴ | ساعت 23:21 | کد خبر: 1732 نسخه قابل پرینت

معرفی دهمین کنفرانس دانشجویی مهندس معدن

برگزاری همایش و سمینارهای علمی تلاشی در راستای اغناء روحیه جستجوگری و کاوشگری جامعه علمی دانشگاهی برای کسب معلومات و اطلاع ازیافته های جدید در عرصه علم و دانش است. علاوه بر آن، برگزاری همایشها به تجمیع تجربیات، برقراری ارتباط مستقیم و رو در روی پژوهشگران و محققین و علم آموزان و ایجاد زمینه ای برای فعالیتهای جمعی کمک شایانی می نماید.

در این بین کنفرانس های علمی دانشجویی محملی برای محققان و پژوهشگران، به ویژه دانشجویان است تا بتوانند فعالیت ها و یافته های علمی خود را در محلی مناسب، در معرض ارایه و استفاده دیگران قرار دهند.

دهمین کنفرانس دانشجویی مهندس معدن

دهمین کنفرانس دانشجویی مهندس معدن

کنفرانس های علمی دانشجویی مهندسی معدن از سال ۱۳۷۸ توسط دانشکده فنی دانشگاه تهران در تهران برگزار گردید و امسال به حول و قوه الهی دهمین دوره کنفرانس دانشجویی مهندسی معدن در شهر کاشان و به همت انجمن علمی مهندسی معدن دانشگاه کاشان در این دانشگاه برگزار خواهد شد .

دهمین دوره کنفرانس  دانشجویی مهندسی معدن در روزهای هفتم ،هشتم و نهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ خورشیدی با حضور دانشجویان و علاقه مندان به این حوزه و همچنین شرکت مراکزمعدنی و صاحبان صنایع و معادن در دانشگاه کاشان برگزار می شود و محفل بسیار خوبی برای ایجاد یک ارتباط بین علم و فناوری روز با صنایع و معادن ایران و بهره گیری از آن برای پیشرفت هرچه بیشتر این حوزه است .

امید است اجرای این برنامه بتواند بخشی از مشکلات فرا روی برگزارکنندگان محترم را حل کرده و در برگزاری همایش هایی پر بار مفید واقع شود.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.