شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در سه شنبه، ۲۲ دی، ۱۳۹۴ | ساعت 20:41 | کد خبر: 1703 نسخه قابل پرینت

معرفی دومین کنفرانس بین المللی علوم فیزیک و ریاضی

کنفرانس بین المللی علوم فیزیک و ریاضی (ICPM2016) به همت پردیس بین الملل توسعه ایده هزاره در تاریخ ۲۶ دی ماه ۱۳۹۴به منظور گرد آوری و بررسی نتیجه کار محققان، دانشمندان، مهندسان و دانشجویان و تبادل نظریات این پژوهشگران برگزار می گردد.

معرفی دومین کنفرانس بین المللی علوم فیزیک و ریاضی

معرفی دومین کنفرانس بین المللی علوم فیزیک و ریاضی

کنفرانس بین المللی علوم فیزیک و ریاضی (ICPM2016) که یکی از مهم ترین کنفرانس ها در تمام زمینه های ریاضی و فیزیک است، با هدف بررسی آخرین دست آوردها درعلوم ریاضی و فیزیک و ارائه تحقیق دانشجویان و فارغ التحصیلان این گستره پایه گذاری شده است. هدف اصلی برگزاری این کنفرانس بین المللی ترویج و بروز رسانی دانش و تعامل بین ریاضیدانان و فیزیکدانان نظری می باشد.
انتظار می رود این مهم باعث تحریک ایده های افراد فعال در زمینه های مختلف ریاضی و قیزیک، بررسی پیشرفت های اخیر در حوزه تئوری و روش های عددی در فیزیک محاسباتی و علوم ریاضی و همچنین بحث در مورد چالش های عملی منجر شده و راه حل هایی برای مسائل و چالش های مطرح شده ارائه گردد. از این رو از همه پژوهشگران در همه حوزه های ریاضی و فیزیک جهت ارسال تحقیقات اصیل و نتایج کارهای مفهومی، ساختاری، تجربی، آزمایشگاهی و تئوریک خود به این کنفرانس دعوت به عمل می آید.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.