یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در چهارشنبه، ۹ دی، ۱۳۹۴ | ساعت 17:25 | کد خبر: 1657 نسخه قابل پرینت

درباره کنفرانس سراسری پژوهش های نوین در روانشناسی و علوم اجتماعی

انسان موجود پیچیده ای نیست. مجموعه خلق شده ای از پنج بُعد مرتبط با هم است. ابعادی چون جسم، معنویت، شناخت، عاطفه و روابط اجتماعی اصلی ترین بخش های وجودی ما را تشکیل می دهند.

درباره کنفرانس سراسری پژوهش های نوین در روانشناسی و علوم اجتماعی

درباره کنفرانس سراسری پژوهش های نوین در روانشناسی و علوم اجتماعی

پژوهش در رفتار به طور کلی و عوامل یاد شده ی مؤثر بر آن به طور اخص محتوای علم روان شناسی را می سازند. دردوره کنونی، تحقیقات از حالت کلی نگری در گذشته به جزئی نگری تغییر وضعیت داده اند و جهان اطلاعات روز به روز در حال ارتقاء بینش ما در مورد انسان است.

تثبیت نتایج بررسی های علمی نیز بالطبع نیاز به سازماندهی و انتشار مناسب آنها دارد. کنفرانس های علمی فرصتی برای رسیدن به این هدف را فراهم می سازند.از این رو بر آن شدیم با نگاهی نو و با هدف ارج نهاندن به تلاش پژوهشگران و محققان ارجمند به برگزاری همایش اقدام نماییم.

از تمامی اساتید محترم دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و دانشجویان عزیز دعوت می شود تا با شرکت در این همایش، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه روانشناسی و علوم اجتماعی، به منظور بررسی راهکارهای بهره گیری موثر و کارامد از این دستاوردها و برنامه ریزی لازم در جهت تکامل و توسعه تحقیقات انجام شده و استفاده از آن در جهت توسعه علمی کشور، ارائه نمایند. برگزاری همایش به صورت وب کنفرانس باعث می شود تا پژوهشگران گرامی بدون صرف هزینه های سفر و حضور در کنفرانس، با طیب خاطر بیشتر به تبادل یافته های خود بپردازند.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.