یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در دوشنبه، ۷ دی، ۱۳۹۴ | ساعت 10:14 | کد خبر: 1608 نسخه قابل پرینت

معرفی چهارمین همایش سراسری محیط زیست، انرژی و پدافند زیستی

کشور ایران با توجه به موقعیت جغرافیایی حساس خود، اکنون در مقطعی از تاریخ و در مرحله ای از توسعه قرار گرفته است که تحت هر شرایطی باید مقوله ‌ توسعه‌ پایدار را به طور جدی مورد توجه قرار دهد. تحقق این امر هم زمانی ممکن است که بتوانیم با فرهنگ سازی محیط زیست خود را حفظ کرده و آنها را به نحو مطلوب بهره برداری کنیم.

چهارمین همایش سراسری محیط زیست، انرژی و پدافند زیستی

چهارمین همایش سراسری محیط زیست، انرژی و پدافند زیستی

مسلماً بدون حفاظت از منابع آب، خاک، جنگل، مرتع، آبزیان و ذخایر ژنتیکی و بهره برداری بهینه از آنها با استفاده از فن آوریهای نوین نمی توان به توسعه پایدار و تولید مطمئنی در بخش محیط زیست و انرژی و پدافند زیستی دست یافت.

در راستای تحکیم و عملیاتی نمودن این عزم فراگیر و بهره برداری مناسب از برکات آن موسسه آموزش عالی مهر اروند و گروه ترویجی دوستدارن محیط زیست با همکاری مرکز راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار و همچنین به منظور پیشگیری از عوارض و مشکلات احتمالی پیش رو، نظر به برگزاری موفق سومین همایش سراسری محیط زیست، انرژی و پدافند زیستی در سال گذشته برآنیم تا ضمن شناخت ماهیت و ویژگی های محیط زیست، انرژی و پدافند زیستی زمینه مناسب را برای ارتقای سطح دانش در پژوهش ها و مطالعات این حوزه فراهم آوریم.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.