یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در چهارشنبه، ۲ دی، ۱۳۹۴ | ساعت 15:05 | کد خبر: 1597 نسخه قابل پرینت

درباره دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند

اهمیت و ضرورت توجه به دانش برند در کشور و لزوم توسعه عمومی و تخصصی این دانش در بین مدیران و کارشناسان فعال به عنوان یکی از راهکارهای جدی توسعه مورد توجه سازمان ها و نهادهای علمی قرار گرفته است.

در راستای ایجاد بستری به منظور گردهمای اساتید، دانشجویان و مدیران برند های مختلف توسعه یافته و در حال رشد در کشور، کنفرانس بین المللی استراتژی برند به طور سالیانه برگزار می شود تا آخرین دستاورد های علمی و تخصصی این حوزه نیز بررسی و تجزیه و تحلیل می شود.

دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند

دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند

اولین دوره کنفرانس بین المللی استراتژی برند با تکیه بر دو اصل علمی بودن و مشارکت حداکثری با حضور بیش از ۱۹۳ سازمان و نهاد، شرکت، انجمن و موسسه مشارکت کننده با هدف ایجاد مشارکت و تعامل بیشتر بین دانشگران، پژوهشگران و مدیران مطرح حوزه برند و مشارکت سازمان هایی چون دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی، وزارت امور خارجه، وزارت آموزش پرورش، وزارت صنعت، معدن و تجارت در قالب سازمان های گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، سازمان غذا و دارو، اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با حضور بیش از ۶۰ نفر از اعضای هیات علمی از ۲۵ دانشگاه و موسسه علمی داخلی و خارجی و همراهی ۲۸ انجمن علمی و صنفی و بیش از ۳۲ شرکت و موسسه تجاری بزرگ و سایر نهادها و سازمان های مرتبط با پیام رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و سخنرانی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست سرکار خانم دکتر ابتکار و با حضور اساتید و مدعوین برجسته بین المللی از کشورهای انگلستان، هندوستان، فرانسه، کلمبیا، کانادا، لبنان و ارائه مورد کاوی های ملی و بین المللی، کارگاه ها و پنل های تخصصی و نمایشگاه های جانبی در روزهای ۵ و ۶ بهمن ماه ۹۳ در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد. دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی استراتژی برند، برخود وظیفه میداند تا ضمن حفظ ارزش ها و اهداف سال اول، دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند را با دقت و کیفیت بالاتر برای تکمیل اهداف و برنامه های آغاز شده از سال پیش را در را ۲۹ و۳۰ دی ماه سال جاری برگزار نماید.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.