
- معرفی ششمین کنگره عناصر کمیاب ایران
- معرفی اعضای کمیته علمی کنفرانس ملی ایده های نوین در روانشناسی و علوم تربیتی
- کارگاه های آموزشی سومین کنفرانس ملی رویه های بتنی
- معرفی کنفرانس ملی بافت فرسوده شهری
- پیام رییس دوازدهمین کنگره بین المللی و هفدهمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران
- درباره کنگره دوسالانه و بین المللی سلامت درحوادث و بلایا
- آغاز فعالیت پایگاه رتبه بندی پژوهشی بانکها همزمان با هفته پژوهش
- معرفی اعضای کمیته علمی اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
- درباره اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
- درباره همایش ملی کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات
- متن مصاحبه دبیرخانه همایش شرق شناسی، فردوسی فرهنگ و ادب فارسی با دبیرعلمی همایش
- شیوه نقش آفرینی خانواده متاثر از خط مشی های حاکمیتی
- کمیته علمی هفدهمین کنگره سراسری انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران و کنفرانس سالانه پرستاری سرطان
- معرفی هفدهمین کنگره سراسری انجمن مدیکال انکولوژی و هماتولوژی ایران و کنفرانس سالانه پرستاری سرطان
- معرفی اعضای کمیته علمی و اجرایی یازدهمین کنگره مرکز تحقیقات بهداشت باروری و ناباروری و سومین کنگره سلامت مردان
- صدور گواهی زود هنگام پذیرش مقاله و داوری سریع مقالات
- آغاز اعلام پیش از موعد نتایج داوری هفتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران
- برگزاری کارگاه آموزشی بررسی راهکارهای شکل گیری و توسعه تعاونی های چند منظوره گردشگری روستایی
- مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه منتشر شد.
- فراخوان مقاله دهمین همایش مجازی بین المللی تحولات جدید ایران و جهان
- درباره چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد در شرایط تحریم
- درباره اولین کنفرانس ملی مهندسی مدیریت ; طراحی و توسعه سامانه ها و فرایندهای سازمانی
درباره دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند
اهمیت و ضرورت توجه به دانش برند در کشور و لزوم توسعه عمومی و تخصصی این دانش در بین مدیران و کارشناسان فعال به عنوان یکی از راهکارهای جدی توسعه مورد توجه سازمان ها و نهادهای علمی قرار گرفته است.
در راستای ایجاد بستری به منظور گردهمای اساتید، دانشجویان و مدیران برند های مختلف توسعه یافته و در حال رشد در کشور، کنفرانس بین المللی استراتژی برند به طور سالیانه برگزار می شود تا آخرین دستاورد های علمی و تخصصی این حوزه نیز بررسی و تجزیه و تحلیل می شود.
اولین دوره کنفرانس بین المللی استراتژی برند با تکیه بر دو اصل علمی بودن و مشارکت حداکثری با حضور بیش از ۱۹۳ سازمان و نهاد، شرکت، انجمن و موسسه مشارکت کننده با هدف ایجاد مشارکت و تعامل بیشتر بین دانشگران، پژوهشگران و مدیران مطرح حوزه برند و مشارکت سازمان هایی چون دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی، وزارت امور خارجه، وزارت آموزش پرورش، وزارت صنعت، معدن و تجارت در قالب سازمان های گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، سازمان غذا و دارو، اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با حضور بیش از ۶۰ نفر از اعضای هیات علمی از ۲۵ دانشگاه و موسسه علمی داخلی و خارجی و همراهی ۲۸ انجمن علمی و صنفی و بیش از ۳۲ شرکت و موسسه تجاری بزرگ و سایر نهادها و سازمان های مرتبط با پیام رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و سخنرانی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست سرکار خانم دکتر ابتکار و با حضور اساتید و مدعوین برجسته بین المللی از کشورهای انگلستان، هندوستان، فرانسه، کلمبیا، کانادا، لبنان و ارائه مورد کاوی های ملی و بین المللی، کارگاه ها و پنل های تخصصی و نمایشگاه های جانبی در روزهای ۵ و ۶ بهمن ماه ۹۳ در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد. دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی استراتژی برند، برخود وظیفه میداند تا ضمن حفظ ارزش ها و اهداف سال اول، دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند را با دقت و کیفیت بالاتر برای تکمیل اهداف و برنامه های آغاز شده از سال پیش را در را ۲۹ و۳۰ دی ماه سال جاری برگزار نماید.