شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در شنبه، ۱۵ اسفند، ۱۳۹۴ | ساعت 19:24 | کد خبر: 2141 نسخه قابل پرینت

معرفی نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی

هزاره سوم با مفاهیم زیادی گره خورده است. فناوری، اقتصاد صنعت ، جنگ، بحرانهای مالی و …  هر گروه مطالب رشد و صلح و پیشرفت از زاویه ای خاص به مسائل می نگرد تا بلکه بتواند بهبودی در شرایط ممکن ایجاد کند، علوم انسانی اما بر خلاف سایر رویکردهای موضوعی و منطقی با نگاهی بنیادین و پایدار به توسعه انسان به عنوان تمام خیر و شرهای جهان امروز پرداخته است و رشد انسان توسعه یافته که هم دانایی محور است و هم اخلاق محور، هم مدرن است هم به سنتهای پسندیده احترام می گذارد و هم آرمانگرا است و هم واقع نگر.

نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی

نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی

علوم انسانی نشان دهنده جهت حرکتهای بشری است و سپس سایر علوم از پس آن می آیند تا در حرکت در طی مسیر، سختی ها کمرنگ شود و چقدر غافلند آنانکه نقش علوم انسانی را در بهسازی جامعه کمرنگ می دانند.

کنفرانس بین المللی هزاره سوم و علوم انسانی می کوشد تا با بررسی پارادایم های جدید در علوم انسانی و آینده نگری های لازم، از آلام بشر می کاسته و آینده ای زیباتر و بهتر را برای بشر امروزی رقم بزند هر دیدگاه تازه در علوم انسانی برگ سبزی است بر درخت تنومند علوم انسانی تا این درخت پربار هر روزه میوه های تازه ای به بشریت هدیه دهد.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.