سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در شنبه، ۱۵ اسفند، ۱۳۹۴ | ساعت 16:44 | کد خبر: 2097 نسخه قابل پرینت

درباره کنفرانس پژوهش‌های نوین و مدیریت دانش در علوم انسانی

علوم انسانی با تعیین خطوط کلی، تعریف اهداف و ابعاد توسعه ملی، نقشی حیاتی در توسعه ایران اسلامی بر عهده دارد. نقش علوم انسانی با کارکرد انتقادی در خصوص طرح سوالات بنیادین در فلسفه و مبانی علمی به عنوان ابزاری برای دستیابی به تفکر نواندیش، خلاق و کارآفرین در زیرساخت‌های سایر علوم و دستاوردهای آن نیز از اهمیت بسیاری در فرآیند توسعه برخوردار است.

کنفرانس پژوهش‌های نوین و مدیریت دانش در علوم انسانی

کنفرانس پژوهش‌های نوین و مدیریت دانش در علوم انسانی

بر این اساس، می‌توان گفت دستیابی به توسعه بومی، همه جانبه و پایدار، جز با بذل توجه به پژوهش و مطالعه در حوزه علوم انسانی میسر نخواهد شد. ارتقاء کیفیت پژوهش‌ها و مطالعات علمی، از مسیر هم‌اندیشی اساتید و صاحبن‌ظران، حوزه علوم انسانی می‌گذرد و در این مسیر برگزاری نشست‌های تخصصی و گردهم‌آیی‌های علمی بسیار حائز اهمیت است.

کنفرانس پژوهش‌های نوین و مدیریت دانش در علوم انسانی با هدف ایجاد ارتباط میان اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان علوم انسانی، طی روزهای ۵ و ۶ خردادماه سال ۱۳۹۵ در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. از اینرو دبیرخانه از کلیه اساتید، صاحبنظران، کارشناسان، طلاب، دانشجویان، پژوهشگران و علاقمندان به حوزه علوم انسانی دعوت می‌نماید با ارسال دستاوردهای علمی خود به زمینه برگزاری هرچه با شکوهتر این رویداد علمی کشور را فراهم نمایند.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.