جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در چهارشنبه، ۲۴ خرداد، ۱۳۹۶ | ساعت 11:02 | کد خبر: 3485 نسخه قابل پرینت

معرفی هشتمین سمینار ملی شیمی و محیط زیست ایران

آلودگی محیط زیست یکی از بزرگترین نتایج زیانبار پیشرفت جوامع و گسترش روز افزون صنایع مختلف در جهان شناخته می شود. با وجود عمق اثرات قابل مشاهده و ملموسی که این قضیه در محیط زیست بجای گذاشته است، متاسفانه تا کنون مباحث حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از صدمات جبران ناپذیر به آن چندان جدی تلقی نگردیده است. در این راستا انجمن شیمی ایران برای کمک به پیشگیری از افزایش عمق صدمات وارد شده به محیط زیست از طرف صنایع مربوط به علوم شیمی، اقدام به برپایی سمینارهای شیمی و محیط زیست با همکاری دانشگاههای مختلف کشور نموده است.

سمینارهای اول تا هفتم از این مجموعه سمینارها به ترتیب در دانشگاه یاسوج (۱۳۸۱)، دانشگاه اصفهان (۱۳۸۲)، دانشگاه کردستان (۱۳۸۴)، پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان در بندر عباس (۱۳۸۹)، دانشگاه شهید چمران اهواز (۱۳۹۰)، دانشگاه تبریز (۱۳۹۲)، دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا… (عج) (۱۳۹۴) برگزار گردیدند.

هشتمین سمینار ملی شیمی و محیط زیست ایران امید دارد تا بتواند بستر مناسبی را جهت همفکری و مشارکت علمی استادان، پژوهشگران، دانشجویان، صاحبان صنایع و تمامی علاقه مندان به محیط زیست با تاکید بر علوم نوین و مسائل روز زیست محیطی ایران فراهم آورد.

 این سمینار در تاریخ ۱۵-۱۶ شهریور ماه ۱۳۹۶ توسط دانشکده شیمی دانشگاه خوارزمی و با همکاری انجمن شیمی ایران برگزار خواهد گردید.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.