پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در دوشنبه، ۲۳ اسفند، ۱۳۹۵ | ساعت 08:35 | کد خبر: 3411 نسخه قابل پرینت

معرفی دومین کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در استان لرستان

  • استان لرستان به عنوان یکی از زرخیزترین استانهای کشور دارای ظرفیت و پتانسیل های فراوان در تمامی بخش ها و زیر بخشهای اقتصادی است. این استان برای رونق دهی به اوضاع اقتصادی، ایجاد اشتغال و دستیابی به رشد وتوسعه اقتصادی با مشکل کمبود منابع روبه رو است.
دومین کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در استان لرستان

دومین کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در استان لرستان

  • با توجه به محدودیت های شدید مالی دولتی و با توجه به اشباع سرمایه گذاری در کشورهای پیشرفته صنعتی که نرخ بازده سرمایه گذاری در این کشورها را به حالت نزولی درآورده است، سرمایه گذاران همواره در صدد جستجو و بهره جویی از فرصت های سرمایه گذاری با بازده بیشتر هستند. مطالعات نشان داده است که ایرانیان خارج از کشور غالباً جزء اقشار کارآفرین  و نخبه به حساب آمده و منبع بالقوه عظیمی برای سرمایه گذاری در داخل کشور به حساب می آیند.

 

  • دومین کنفرانس بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری در استان قصد دارد با دعوت از کارآفرینان، سرمایه گذاران و دانشمندان عرصه کسب و کار، فرصت ها و ظرفیت های جذاب سرمایه گذاری در لرستان را معرفی نموده و ضمن تشویق و تحریک سرمایه گذاران به مشارکت در پروژه های متنوع اقتصادی، یک منبع دانش ارزشمند به عنوان بانک اطلاعاتی در این زمینه فراهم آورد.
لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.