چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در سه شنبه، ۵ بهمن، ۱۳۹۵ | ساعت 14:52 | کد خبر: 3381 نسخه قابل پرینت

سخن دبیر اولین کنفرانس بین المللی مهندسی برق

 مهندس سعید فتائی  دبیر اجرایی اولین کنفرانس بین المللی مهندسی برق طی سخنانی گفت: جامعه علمی جهانی ، امروزه در جایگاهی قرار دارد که روند رو به رشدی را در استقبال از مقالات علمی جدید تجربه می کند و ایجاد بستری مناسب جهت ارائه مقالات را از وظایف و اهداف خود می داند. همت بلند دانشگاهیان و پژوهشگران ایران زمین در این عرصه ، بالاترین نرخ رشد علمی درجهان را برای این مرز و بوم به ارمغان آورده است.


با توجه به وسعت و همه گیر بودن موضوع و همچنین اهمیت یافتن بحث های مهندسی در سال های گذشته ، تلاشی مضاعف نیاز بود تا عرصه ای جهانی در کشور گشوده شود تا از تجربیات بین المللی در این زمینه بهره مند گردیم. در نهایت با بررسی فراوان و مشورت با اهل فن اقدام به برگزاری این رویداد نمودیم و امیدواریم با جلب همکاری سازمان ها ، نهاد ها ، انجمن ها وهمچنین بخش خصوصی که مخصوصا پرچم دار نوآوری ها در کشورند، با موفقیت به این امر نائل آییم.
اولین کنفرانس بین المللی مهندسی برق فرصت خوبی فراهم خواهد ساخت تا اساتید دانشگاهی ، محققان ، پژوهشگران ، کارشناسان ، دانشجویان و مهندسان در یک اجتماع علمی صمیمی بتواند تجارب ، یافته های نوین ، نتایج تحقیقات خود را ارائه و با جامعه علمی کشور به اشتراک بگذارند.بحث تبادل دانش فنی به روز و انتقال تجربیات، بیان چالش ها و ارائه راهکارها و کاربردی نمودن نتایج تحقیقیات در زمینه های مختلف رشته های فنی و مهندسی اولویت اول این رویداد مهم علمی کشوراست.
آموزشگاه صنعت برق و موسسه حامیان زیست اندیش محیط آرمانی مفتخر است با همکاری سازمان فنی و مهندسی ، مراکز دانشگاهی و اساتید به نام کشوری و انجمن های مهندسی، کنفرانس بین المللی مهندسی برق را برگزار نماید.
لذا از کلیه اساتید ، صاحب نظران ، پژوهشگران و کارشناسان مرتبط دعوت به عمل می آورد که با ارائه آخرین نتایج پژوهش های خود موجب غنای هر چه بیشتر این کنفرانس گردند.
دبیرخانه همایش آمادگی هر نوع همکاری از جانب نهادهای دولتی و خصوصی و همچنین اساتید دانشگاه ها و متخصصین محترم را دارا می باشد.
امیدوارم به حول و قوه الهی بتوانیم با مشارکت شما خوبان گام کوچکی در جهت اعلای علمی کشور عزیزمان برداریم.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.