جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در جمعه، ۲۸ آبان، ۱۳۹۵ | ساعت 12:05 | کد خبر: 3280 نسخه قابل پرینت

اهداف کنگره ی بین المللی ایمونولوژی، آسم و آلرژی

از مهمترین اهداف پژوهش های بالینی و علوم پایه ی پزشکی؛ تولید دانش و ارتقای آگاهی درباره آخرین دستآوردهای علمی در حیطه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماریها و ارتقای سلامت جامعه است. امروزه برگزاری مجامع علمی بین المللی از بهترین فرصت هایی است که پژوهشگران و دانشمندان ضمن ارایه نوآوری ها و آخرین یافته های خود، در رشته های تخصصی گوناگون به تبادل نظر پرداخته و از آخرین رهیافت های موجود در حیطه ی علمی و زمینه ی پژوهشی خود آگاهی می یابند. در همین ارتباط کنگره ی بین المللی ایمونولوژی، آسم و آلرژی برای نخستین بار از سال ۱۳۸۳ به طور منظم به منظور نیل به اهداف زیر برگزار شده است:

سومین کنگره ی بین المللی ایموسومین کنگره ی بین المللی ایمونولوژی، آسم و آلرژینولوژی، آسم و آلرژی

سومین کنگره ی بین المللی ایمونولوژی، آسم و آلرژی

۱٫ ارائه ی دست آوردهای علمی و پژوهشی در حیطه های متنوع ایمونولوژی، آسم و آلرژی و سایر رشته های مرتبط

۲٫  ارائه گزارش های ملی درباره شیوع و بروز بیماری های مرتبط با ایمونولوژی، آسم و آلرژی  که میتواند نقش تعیین کننده ای در سیاست گذاری های آموزشی, پژوهشی, بروز رسانی روش های تشخیصی و درمانی و پیشگیری به خصوص در زمینه های ژنتیک و اپی ژنتیک داشته باشد.

۳٫ تقویت رابطه ی موثر و سازنده بین ایمونولوژی پایه و بالینی در آموزش، پژوهش، درمان و پیشگیری

۴٫ فراهم آوردن فرصتی برای بحث و تبادل نظر علمی با محققان دیگر در سطح ملی، آشنایی با دانشمندان برجسته ایمونولوژی، آسم و آلرژی از سراسر جهان و گسترش همکاری های علمی بین المللی.

۵٫ جلب حمایت و همکاری انجمن های تخصصی کشور و جوامع علمی بین المللی در برگزاری کنگره و در جهت هم افزایی توان علمی و تبادل تجارب پژوهشی که در کنگره جاری (ICIAAI 2017) تا کنون اعلام حمایت و همکاری ۸ نهاد بین المللی برجسته دریافت شده است.

۶٫ارتقای رویکرد میان رشته ای” (Promotion of Multidisciplinary Approach)، که  به عنوان شعار سومین کنگره ی بین المللی ایمونولوژی، آسم و آلرژی برگزیده شده است و تاکیدی بر ماهیت پیچیده ی بیماری های مزمن غیرواگیر و اهمیت نقش عوامل تعیین کننده اجتماعی در پیدایش، پیشگیری و کنترل آن هاست.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.