جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در پنج شنبه، ۱۳ آبان، ۱۳۹۵ | ساعت 20:55 | کد خبر: 3261 نسخه قابل پرینت

معرفی هفتمین همایش پژوهش های نوین در علوم و فناوری

به لطف پرودگار متعال و در راستای کمک به پیشرفت علمی کشور و فراهم ساختن بستری مناسب برای تبادل نظر پژوهشگران علوم مختلف، شرکت علم محوران آسمان، فعال در زمینه انجام کارهای علمی و پژوهشی، با همکاری دانشگاه­ های کشور در نظر دارد ((هفتمین همایش پژوهش ­های نوین در علوم و فناوری)) را به عنوان یکی از گسترده­ ترین همایش ­های علمی کشور در آذرماه ۹۵ برگزار نماید.

هفتمین همایش پژوهش های نوین در علوم و فناوری

هفتمین همایش پژوهش های نوین در علوم و فناوری

با توجه به اینکه همایش پژوهش های نوین در علوم و فناوری تقریبا تمامی رشته ها و گرایش های علمی را در بر می گیرد، لذا این همایش فرصتی برای نمایش دستاوردها و تواتمندی های علمی پژوهشگران علوم مختلف می باشد. امید است این رویداد علمی امکان تبادل آخرین دستاوردهای مرتبط با علوم و فناوری را به منظور بررسی عمیق چالش های پیش روی علوم مختلف را فراهم آورده و با بهره گیری از نتایج آن، برنامه ریزی لازم و کافی در جهت تکامل و توسعه صنعتی و علمی کشور اسلامیمان، انجام پذیرد. ما مشتاقانه منتظر دریافت یافته ها و نظرات تمامی اساتید، دانشجویان و پژوهشگران می باشیم.

با توجه به تلاش همایش در پوشش حداکثری جامعه علمی، برگزاری الکترونیکی کنفرانس در دستور کار قرار گرفته است تا پژوهشگران عزیز فارغ از هر گونه دغدغه زمانی و مسافتی و صرفه جویی در وقت و هزینه اقدام به شرکت در کنفرانس و تبادل یافته های خود کنند.

بنابراین برای شرکت در همایش پژوهش های نوین در علوم و فناوری نیازی به حضور فیزیکی افراد نمی باشد و تمامی مدارک صادر شده برای شرکت کننده گان به نشانی آن ها ارسال می شود. لذا از عزیزان شرکت کننده درخواست می گردد در تکمیل فرم ثبت نام دقت لازم را داشته باشند.

برخی از ویژگی های این همایش:

  • ارائه مدرک رسمی مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی(SID)  به مقالات پذیرش شده در همایش
  • ارائه مدارک بین المللی از  DNWاتریش، Euro Science انگلستان، Oxford Cert انگلستان،IQS انگلستان و  ICSکانادا به شرکت کننده گان در همایش
  • نمایه سازی مقالات در وبسایت مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی(SID) و سیویلیکا
  • امکان دریافت گواهی پذیرش مقاله قبل از برگزاری همایش و پس از پذیرش مقاله
  • چاپ مقالات همایش در فصنامه ایده های نو در علوم و فناوری و ارائه دو نسخه چاپ شده از فصلنامه به متقاضیان
لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.