یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در چهارشنبه، ۲۷ مرداد، ۱۳۹۵ | ساعت 18:54 | کد خبر: 3018 نسخه قابل پرینت

درباره دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی

در دنیای درحال تحول امروز، کامیابی از آن جوامع و سازمانهایی است که بین منابع کمیاب و قابلیتهای مدیریتی و کارآفرینی منابع انسانی خود رابطه معنی داری برقرار سازد.

باتوجه به نقش و اهمیت کارآفرینی و سابقه درخشان کارآفرینان در توسعه بسیاری از کشورها و باتوجه به مشکلات اقتصادی زیادی که کشور ما با آن مواجه بوده و دست یاری از هر سویی می طلبد، ترویج و اشاعه مفهوم کارآفرینی، بسترسازی برای فرهنگ حامی کارآفرینی و مهمتر از همه تربیت افراد (بویژه دانشگاهیان ) کارآفرین سازمانی برای تمامی جوامع بــه خصوص برای جوامع درحال توسعه ای مانند ایران از اهمیت و ضرورت حیاتی برخوردار است.

دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی

دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی

مطالعات و تحقیقات تأیید کرده‌اند که ویژگیهای کارآفرینانه اغلب اکتسابی هستند و نه ارثی. از این رو، در حال حاضر آموزش کارآفرینی و نوآوری به یکی از مهم‌ترین و گسترده‌ترین فعالیت دانشگاهها  تبدیل شده است.

هدف اصلی این رویداد علمی نیز همانا معرفی آخرین دستاوردهای آموزشی و پژوهشی اندیشمندان، فعالان؛ خبرگان و پژوهشگران در این حوزه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی، و بطور کلی ایجاد فضا و موقعیت برای افرادی است که انگیزه‌ای قوی برای استفاده از فرصتها و راه‌اندازی کسب وکارهای جدید را داشته باشند و بتوانند نسبت به شناسایی، خلق و استفاده از فرصتهای موجود اقدام نموده و از طریق کارآفرینی شرکتی و یا سازمانی، ایده‌های نو و جدید را به واقعیتهای سودآور و تجاری، در قالب کالاها و خدمات مورد نیاز جامعه تبدیل کنند.

در این راستا تلاش میگردد با ایجاد بستری مناسب جهت ارتباط نخبگان دانشگاهی و خبرگان صنعت، ضمن ایجاد فضائی دانش محور و آکادمیک از تجربیات فعالان صنعت در قالب کارگاه ها و نشست های تخصصی نیز در برنامه های کنفرانس استفاده کرد.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.