یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در چهارشنبه، ۲۷ مرداد، ۱۳۹۵ | ساعت 18:45 | کد خبر: 3008 نسخه قابل پرینت

درباره نخستین کنفرانس سراسری مهندسی شیمی، نفت، گاز و پتروشیمی

نخستین کنفرانس سراسری مهندسی شیمی، نفت، گاز و پتروشیمی(CGOPE2016) با هدف هم‌افزایی دانش و انتشار یافته‌های نو و بدیع در زمینه های مختلف شیمی و نفت برگزار می‌شود. آشنایی و بررسی تحقیقات اساتید، پژوهشگران، صاحب نظران، متخصصان، سیاست گذاران و علاقمندان در حوزه های مذکور، بررسی چالش‌های علمی و اجرایی در فرآیند کاربری آن از دیگر اهداف برگزارکنندگان است.

نخستین کنفرانس سراسری مهندسی شیمی، نفت، گاز و پتروشیمی

نخستین کنفرانس سراسری مهندسی شیمی، نفت، گاز و پتروشیمی

کنفرانس CGOPE2016 که توسط پردیس بین الملل توسعه هزاره پشتبیانی می شود در تاریخ ۴ مهرماه ۱۳۹۵ برگزار خواهد گردید. در این راستا، کمیته علمی و اجرایی این کنفرانس، از تمامی اساتید، پژوهشگران و نویسندگان محترم دعوت می نماید مقالات خود را که حاوی آخرین و جدیدترین دستاوردهای پژوهشی و علمی در یکی از زمینه های محورهای اصلی کنفرانس و یا سایر زمینه های مرتبط می باشد، پس از ثبت نام در وبسایت کنفرانس نسبت به ارسال پژوهش های خود اقدام نمایند.

تمامی اطلاعات و بخش های مربوط به کنفرانس در منوی سمت چپ سایت قابل مشاهده و بررسی می باشد. در این قسمت فرم ثبت نام جهت ارسال اطلاعات تماس خود و خدمات ارائه شده کنفرانس، همچنین دستورالعمل های نگارش مقالات برای نویسندگان و بازدیدکنندگان سایت، اطلاعات تماس دبیرخانه، تقویم و جدول زمانی، دپارتمان علمی و تیم اجرائی قابل دسترسی قرار گرفته است. در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد کنفرانس، لطفا با تماس با دبیرخانه کنفرانس لطف خود را از ما دریغ نفرمایید.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.