شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در چهارشنبه، ۲۹ اردیبهشت، ۱۳۹۵ | ساعت 10:37 | کد خبر: 2547 نسخه قابل پرینت

معرفی دومین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه وترویج آموزش علوم در ایران

با استعانت از خداوند متعال، ”  دومین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه وترویج آموزش علوم درایران” بامشارکت دانشگاه های پیام نور  واداره آموزش وپرورش گله دار  ، با حمایت مؤثر ارگان ها، سازمان ها و مجامع علمی و دانشگاهی برگزار خواهد شد. باتوجه به اهمیت موضوع و همچنین نقش سازنده آن در جامعه ، دبیرخانه اجرایی کنفرانس انتظار دارد این کنفرانس با مشارکت متولیان این امر که در یک طیف گسترده و مرتبط اعم از مسئولین، متخصصین ، کارشناسان و صاحب نظران می باشد برگزار گردد. تا با ارائه جدیدترین مقالات و دستاوردهای علمی و تجربی روز دنیا توسط این اساتید، پژوهشگران و محققین در راستای ارتقای سطح علمی با هدف افزایش توسعه و ترویج علوم در این حوزه و در نهایت افزایش بهره وری و نهایتا توسعه همه جانبه و صحیح جامعه گامی استوار برداریم.

دومین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه وترویج آموزش علوم در ایران

دومین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه وترویج آموزش علوم در ایران

تاکنون همایش های متعددی پیرامون مسائل مختلف علوم تربیتی و روانشناسی وآموزش علوم  که بصورت زنجیره وار به هم متصلند برگزار شده است؛ اما با توجه به اهمیت موضوع توسعه و ترویج صحیح علوم تربیتی و فرهنگی و بکارگیری آموزه های اسلامی در جامعه و ضرورت تبادل نظر منظم صاحب نظران این حوزه، تیم برگزارکننده با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارایۀ دستاوردهای پژوهشی و علمی اندیشمندان، پژوهشگران و دست‌اندرکاران حوزه های مختلف همایش فوق را برگزار خواهد کرد.

رویکرد در برگزاری این همایش، جلب مشارکت تمامی مراکز علمی و حرفه ایی ، تعامل با انجمن های ملی و بین المللی مرتبط و دعوت از صاحبنظران برجسته با هدف تعامل علمی از یک سو و افزایش خود باوری علمی در کشور ، تمرکز بر مسائل و چالشهای روز ، طراحی محتوای علمی و کاربردی برای مسئولین می باشد .

لذا از کلیۀ علاقه‌مندان و صاحب نظران دعوت می‌شود تا با ارسال یافته‌های اصیل علمی و پژوهشی خود در برگزاری هر چه بهتر این همایش با هدف بومی سازی علوم و توسعه و ترویج علوم اسلامی در جامعه  مشارکت فعال داشته باشند.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.