پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در یکشنبه، ۴ مرداد، ۱۳۹۴ | ساعت 09:28 | کد خبر: 229 نسخه قابل پرینت

سومین جشنواره بین‌المللی ایران بانک ۲۰۱۵ شهریور برگزار می‌شود

دبیر علمی جشنواره سومین جشنواره بین ­المللی ایران بانک ۲۰۱۵گفت: این جشنواره در هفته بانکداری در شهریور امسال در مشهد برگزار می­‌شود.

سومین جشنواره بین ­المللی ایران بانک  ۲۰۱۵با همکاری تنگاتنگ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، صنایع و معادن ایران، شورای هماهنگی بانک‌­های استان خراسان رضوی، اتاق مرکزی تعاون جمهوری اسلامی و همه دانشگاه­‌های سراسر کشور ازجمله دانشگاه تهران، شهید بهشتی، امیرکبیر، علم و صنعت، علامه طباطبایی و دیگرسازمان‌­های مدیریتی، علمی و پژوهشی در هفته بانکداری در شهریور امسال در مشهد برگزار می‌­شود.

 نیما امیر شکاری دبیر علمی این جشنواره با بیان مطلب فوق

سومین جشنواره بین‌المللی ایران بانک 2015

سومین جشنواره بین‌المللی ایران بانک ۲۰۱۵ شهریور برگزار می‌شود

افزود : تفاوت اصلی این همایش با سایر همایش‌های مشابه، در مخاطب قرار دادن شعب و بویژه شعب خارج از پایتخت به عنوان نقطه تماس نهایی بانک و مشتری است.

وی یادآور شد : برگزاری این اجلاس در استان خراسان رضوی و مصادف شدن آن با اجرای آزمایشی طرح چکاوک در این استان در چند روز گذشته و همچنین حضور گسترده مخاطبان ویژه نظام بانکداری کشور از جمله وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، جناب آقای دکتر طیب نیا ، مدیران ارشد نظام بانکی، مدیران امور شعب، اساتید، نخبگان و متخصصان این عرصه، فرصت بسیار مغتنمی جهت اطلاع رسانی گسترده و جامع طرح‌های مختلف بانک مرکزی از جمله این طرح که مورد تاکید رییس کل بانک مرکزی نیز می­باشد،  فراهم آورده است.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.