پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در چهارشنبه، ۱۸ فروردین، ۱۳۹۵ | ساعت 10:19 | کد خبر: 2283 نسخه قابل پرینت

درباره دومین کنگره ملی توسعه و ترویج مهندسی کشاورزی و علوم خاک ایران

با استعانت از خداوند متعال، “دومین کنگره  ملی توسعه و ترویج  مهندسی کشاورزی و علوم خاک ایران” با حمایت مؤثر ارگان ها، سازمان ها و مجامع علمی و دانشگاهی، توسط انجمن علمی توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین برگزار خواهد شد. باتوجه به اهمیت  موضوع و همچنین نقش سازنده آن در جامعه ، دبیرخانه اجرایی کنگره انتظار دارد این کنگره با مشارکت متولیان این امر که در یک طیف گسترده و مرتبط اعم از مسئولین، متخصصین ، مهندسین ، کارشناسان و صاحب نظران می باشد برگزار گردد. تا با ارایه جدیدترین مقالات و دستاوردهای علمی و تجربی روز دنیا توسط این اساتید، پژوهشگران و محققین در راستای ارتقای سطح علمی با هدف افزایش توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در این حوزه و در نهایت افزایش بهره وری و نهایتا توسعه علوم کشاورزی در جامعه گامی استوار برداریم.

دومین کنگره ملی توسعه و ترویج مهندسی کشاورزی و علوم خاک ایران

دومین کنگره ملی توسعه و ترویج مهندسی کشاورزی و علوم خاک ایران

از آنجایی که کشاورزی طیف گسترده ای از رشته های علمی که اغلب رشته های علمی مستقل بحساب می آیند را شامل می شود. روی هم رفته زیست شناسان حیات را از روی دامنه وسیعی از شاخصها مورد مطالعه قرار می دهند تاکنون کنگره های متعددی پیرامون مسائل مختلف زیست شناسی و علوم باغبانی که بصورت زنجیره وار به هم متصلند برگزار شده است؛ اما با توجه به اهمیت موضوع  توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در جامعه و ضرورت تبادل نظر منظم صاحب نظران این حوزه، تیم برگزارکننده با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارایۀ دستاوردهای پژوهشی و علمی اندیشمندان، پژوهشگران و دست‌اندرکاران حوزه های مختلف کنگره فوق را برگزار خواهد کرد.

رویکرد انجمن علمی توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در برگزاری این کنگره، جلب مشارکت تمامی مراکز علمی و حرفه ایی ، تعامل با انجمن های ملی و بین المللی مرتبط و دعوت از صاحبنظران برجسته با هدف تعامل علمی از یک سو و افزایش خود باوری علمی در کشور ، تمرکز بر مسائل و چالشهای روز ، طراحی محتوای علمی و کاربردی برای مسئولین می باشد .

لذا از کلیۀ علاقه‌مندان و صاحب نظران دعوت می‌شود تا با ارسال یافته‌های اصیل علمی و پژوهشی خود در برگزاری هر چه بهتر این کنگره مشارکت فعال داشته باشند.

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.