شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کانال فراخوان کنفرانسها و همایشهای کشور

آخرین مطالب
مطالب پربازدید
آخرین نظرات



رتبه بندی علمی دانشگاههای ایران
منتشر شده در شنبه، ۲۲ اسفند، ۱۳۹۴ | ساعت 11:55 | کد خبر: 2246 نسخه قابل پرینت

معرفی هشتمین کنفرانس ملی مهندسی برق و الکترونیک ایران

مهندسی برق و کامپیوتر به عنوان یکی از رشته هایی شناخته می شود که قابلیت ارتباط تنگاتنگی را با صنعت دارد .از اینرو برگزاری همایش هایی در این زمینه امکان این ارتباط را بیش از پیش فراهم می آورد.کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران که تاکنون شش دوره آن با موفقیت برگزا ر شده است، نشان داده است که توانایی جذب مخاطبان بیشمار خود را در بین جامعه دانشگاه و صاحبان صنعت داشته است. همچنین با توجه به قدمت این کنفرانس که دوره پیشین آن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد برگزار شده است به یک نشان علمی برای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی تبدیل شده است. از جمله موفقیت های این کنفرانس دریافت افتخار نمایه سازی در  IEEE(به عنوان بالاترین مرجع علمی مهندسی برق و کامپیوتر در جهان)بوده است که در دوره ششم به آن دست یافته است.

مخاطبان این کنفرانس دانشجویان و اساتید و صاحبان صنعت در کلیه گرایش ها در رشته های مهندسی برق- مهندسی کامپیوتر- مهندسی پزشکی- مهندسی مکانیک و مکاترونیک همانندIEEEمی باشد.

از نظر آمار کیفی هرساله سطح مقالات کنفرانس به گواهی اهالی فن در دانشگاه های مادر کشور در حال پیشرفت بوده به طوری که بسیاری از مقالات پذیرفته شده کنفرانس بلافاصله در مجلات علمی پژوهشی کشور به چاپ رسیده اند.

از دیدگاه آمار کمی جدول زیر بیانگر آمار مربوطه به  مقالات کنفرانس می باشد.

 آمار مربوطه به  مقالات کنفرانس

آمار مربوطه به مقالات کنفرانس

لطفا در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و به سایر پژوهشگران اطلاع دهید...

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.